Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Amino Kamai 7x

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2020 10:21 AM)
11812 Weergaven
Nicole_E
Journeyman
Opties

Beste mensen,

Ik heb sinds een paar maanden een Amino Kamai 7x van Caiway en die wordt niet ondersteund door mijn Samsung Qled. Ook niet bij de extra opties. Hetzelfde probleem eigenlijk als een eerdere post hier omtrent de Amini Aria 7x. Is er enig zicht op wanneer Samsung deze ontvanger zal gaan ondersteunen?

Bedankt! Nicole

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_fQnObSm
First Poster
Opties

Hoi, ik heb een Samsung 2022 model tv, een qdled... deze amino wordt daar wel door herkend. Ook makkelijk te vinden en in te stellen. Zit dus verbetering in👍😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Nicole_E,

Had je dit al geprobeerd? 

Ga naar de instellingen van 'Instellen universele afstandsbediening' en volg de stappen tot je een Provider moet ingeven. Voer daar 'Entone' in en probeer het uit. 

rsz-846676
0 Likes
Nicole_E
Journeyman
Opties

Maar ik heb geen Entone kamai, ik heb een amino kamai. Die is blijkbaar zo nieuw dat hij nog niet eens op de Caiway website staat. Dus dat gaan dan toch niet werken? is niet hetzelfde apparaat en ik meen zelfs dat ik dat ook al had geprobeerd, in de hoop dat het misschien hetzelfde besturingssysteem was of zo. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
Nicole_E
Journeyman
Opties

Hoi

Dat klopt die had ik ook gelezen maar die gaat of the Amino 7x en niet de Kamai. Is echt een andere. En, omdat ik die post had gelezen, had ik dus ook de Amino 6 optie geprobeerd en dat doet hij ook niet. Helaas.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan durf ik ook niet te zeggen hoe je dit het beste kunt aanpakken. Wellicht dat het wel mogelijk is, maar de stappen hiervoor zijn inderdaad niet beschikbaar. 

Kan Caiway je hier wellicht aan helpen?

rsz-846676
0 Likes
Nicole_E
Journeyman
Opties

Hoi

OK bedankt voor de moeite. En nee, Caiway legt natuurlijk de bal bij Samsung en dat op een zeker moment de ontvanger wel ondersteund zal worden. Maar daar heb ik natuurlijk niet zoveel aan want de vorige ontvanger deed het perfect met mijn blue ray/thuisbioscoop en de Samsung TV.  Ging allemaal perfect en makkelijk en nu loop ik te hannesen. Misschien een algemene vraag, mocht je dit weten, hoe vaak doet Samsung over het algemeen updates voor ondersteuning nieuw op de markt gekomen ontvangers?

Bedankt, Nicole

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat durf ik niet te zeggen. Er dient een melding gemaakt te worden vanuit Amino dat er een nieuwe versie beschikbaar is, waarna we een update kunnen ontwikkelen.

rsz-846676
0 Likes
Nicole_E
Journeyman
Opties

Ok super dank je wel. Dan ga ik Amino aanschrijven 🙂 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Succes! Houd je ons op de hoogte?

rsz-846676