le 13-02-2018 11:01 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
- Signaler un contenu inapproprié
Opmerking Samsung alle Tv’s
Ik wou onlangs een TV van Samsung 43 Inch kopen voor mijn slaapkamer. De koop van een Samsung Tv, heb ik van afgezien. Probleem is het aansluiten van hoofdtelefoon onmogelijk bij alle Samsung Tv’s. Want er is geen uitgang aansluiting voor een hoofdtelefoon. Samsung technische support gebeld over dit probleem. Krijg totaal geen andere oplossing voor een aansluiting voor mijn bedraade hoofdtelefoon, die daarna over gaat naar de draadloze ontvangzender.Of een TV met Bluetooth kopen was het antwoord van Samsung technische support. Ook deze Tv’s zijn zeer matig te verkrijgen bij Samsung. Als je een bepaalde keuze heb laten vallen op een TV dan heb je zeer weinig mogelijkheden. Ik heb alles uitgespit om toch een mogelijkheid te vinden om mijn verkabelde draadloze koptelefoon te gebruiken voor een Samsung TV. Daar denk ik aan Optische,USB,HDMI omvormer aansluiting naar Jack 3,5 mm aansluiting. Ook daar kreeg ik weinig respons van technische support of dit een mogelijkheid was. De technische support zei ik moest me maar neerleggen dat Samsung deze aansluiting niet meer nodig acht op hun Tv’s. Zeer klant onvriendelijk antwoord !! Het regent klachten op Google van mensen die een TV van Samsung hebben gekocht. Die naderhand tot de conclusie komen dat je niet een hoofdtelefoon kunt aansluiten, en dan hebben we het nog niet over de oudere types Tv’s van Samsung waar wel nog een hoofdtelefoon aansluiting aanwezig is. Als je deze hoofdtelefoon aansluiting wilt gebruiken worden automatisch de hoofd speakers uitgeschakeld. Dus het ene uiterste naar het andere uiterste ‘’ongelofelijk’’. Alle apparatuur heb ik van Samsung maar de TV voor mijn slaapkamer kan ik vergeten. Toch maar een Philips TV gekocht die deze mogelijkheid op alle TVs biedt voor slechthorenden en mensen die in de slaapkamer TV willen kijken en dat de partner toch rustig kan door slapen. Ik vindt dat Samsung op het product TV zich meer moet oriënteren wat wil de consument graag voor een opties. Als ik Google,dan zijn de mensen erg ontevreden dat Samsung hun eigen weg inslaat. Hopelijk in de toekomst dat hier verandering in komt dat men toch een mogelijkheid biedt voor het aansluiten van een hoofdtelefoon !!
le 14-02-2018 09:14 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
le 19-08-2018 09:24 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Het blijkt dat de 6 serie geen koptelefoon aansluiting heeft helaas.
Had dit ook voor mijn Senheiser draadloze koptel.Opgelost door op mijn Horizon mediabox achterop
bij uitgang voor extra apparatuur tulpstekker 2x male en 1x female te plaatsen
Resultaat perfekt!Mooie is dat geluid van soundbar en tv zelf gewoon blijven werken en dus niet uitgeschakeld worden!
Mischien voor anderen een opl.?
Vic
le 03-03-2019 08:34 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Ik heb er geen eens over nagedacht bij de koop van mijn Samsung tv. Ik ging er van uit dat dit een basisspecificatie was. Een hele simpele koptelefoonuitgang! En als je deze aansluitng dan van het TV toestel verwijdert, zorg dan dat er een blootooth functie op zit.
le 01-02-2020 11:37 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Hier had ik nog niet aan gedacht. Top!
Bedankt.
le 17-02-2020 11:53 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
ik heb een nieuwe samsung tv met bluethoot gekocht. probleem aanvaard geen koptelefoons reeds sony bose en jbl geprobeerd.
le 27-07-2021 06:47 PM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer