Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aanmelden geluidsbox via Bluetooth op UE55KU6000

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2017 01:14 PM)
711 Weergaven
Tonneke1961
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

al een tijdje bezig geweest om een extra box via Bluetooth aan te sluiten maar tot op heden niet gelukt. Kunnen, willen jullie mij hiermee helpen?

bedankt alvast.

Groeten Ton

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Tonneke1961,

welkom op de Community! 

De vraag is even, welke box wil je precies aansluiten op de TV? En heb je de multiroom al geinstalleerd op je telefoon/tablet?

Ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes
Tonneke1961
Journeyman
Opties

Hoi Bruce,

Wilde en geluidsbox. Een Ibiza Sound is het merk. Welke een aansluiting heeft van Bluetooth waar ik de tv o aan wil sluiten en tulpkabels, maar geen HDMI. Ik heb geen idee wat je bedoelt met multiroom.

Gr Ton 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah okay, Multiroom is een app om je speakers met elkaar te laten verbinden. 

In de handleiding: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201612/20161209100212986/DUT-JZDVBEUK-1.1.3.pdf staat bij pagina 15 aangegeven hoe je speakers kan aansluiten op je TV.

rsz-846676
0 Likes
Tonneke1961
Journeyman
Opties

Beste Bruce, 

Hiermee is mijn vraag niet beantwoord! Als ik bij geluid, expert ga kijken is het draadloos grijs en niet aan te passen ( Zou wit moeten zijn). Betekent dit dat de Bluetooth optie bij deze tv geen optie is?

Als ik dat had geweten was dit niet mijn tv geworden.  Mocht het zo zijn kan deze alsnog toegevoegd worden?

Hoor graag van je. 

Groetjes Ton 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Ton, ik heb het even verder voor je uitgezocht. Helaas ondersteunt jouw televisie geen TV SoundConnect en heeft 'ie geen bluetooth headset-ondersteuning. Een verbinding van de geluidsbox via bluetooth, zal jammer genoeg dus niet gaan lukken. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Tonneke1961
Journeyman
Opties

Hoi Tim, 

Bedankt voor je reactie, is wel vervelend dat deze tv de mogelijkheid niet heeft.  Is het mogelijk om deze alsnog toe te voegen op mijn tv?

Hoor graag van je.

Groeten Ton 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Inderdaad niet erg handig dat je daar geen gebruik van kunt maken ☹ Het is echter niet mogelijk om deze functie alsnog toe te voegen aan de televisie. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes