Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Galaxy Buds Ładowanie

(Temat utworzony: 10-06-2020 09:29 PM)
8242 Wyświetlenia
Viki
Helping Hand
Opcje

Mam banalne pytanie ale jestem zielona w tym temacie i byłaby wdzięczna za pomoc. Jak to jest jak laduje słuchawki w etui a słuchawki były mało rozładowane a etui prawie całkiem to jak to jest. Słuchawki się naładują pierwsze , etui będzie dalej ladowac to nie szkodzi skuchawkom? Czy powinnam wyjąć w trakcie ładowania słuchawki a zostawić samo etui do ładowania czy nie ma to znaczenia i sluchawki się "nie przeladuja"? To moje pierwsze tego typu sluchawki więc i wiedza znikoma :smiling-face:

0 Like
35 Odpowiedzi
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, na początek zerknij do instrukcji użytkownika, gdzie znajdziesz przydatne informacje odnośnie ładowania słucawek. Producent nie informuje o niebezpieczeństwie przeładowania słuchawek więc nie należy się tym przejmować. Ładuj urządzenie tak jak Tobie wygodnie. Ja zawsze ładuję etui ze słuchawkami w środku.

Viki
Helping Hand
Opcje

@mirudo24 wertowalam instrukcje ale tego typu informacji nie znalazlam. Rozumiem ze za kazdym razem kiedy wkladam sluchawki do etui sa one doladowywane z baterii wbudowenej w etui?

0 Like
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, dokładnie tak. Za pomocą diod na obudowie możesz sprawdzić czy słuchawki są obecnie ładowane. Zerknij na poniższy wycinek z instrukcji użytkownika.

buds.png

0 Like
danek10076
First Poster
Opcje

Dzień dobry,dołączę się do pytania... czy gdy nie używam słuchawek powinienem je przechowywać w etui? czy na zewnątrz żeby ich co chwilę nie doładowywać? Bo np.gdy leżą na zewnątrz szybko się rozładowują baterie ok doby. Czy tak powinno być?

0 Like
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

Czy zaglądałeś do instrukcji na stronę 12 ?

Przechwytywanie.PNG

danek10076
First Poster
Opcje

Czytałem,ale jak widać nie dość wnikliwie :smiling-face: Dziękuję!