10-06-2020 09:29 PM
Mam banalne pytanie ale jestem zielona w tym temacie i byłaby wdzięczna za pomoc. Jak to jest jak laduje słuchawki w etui a słuchawki były mało rozładowane a etui prawie całkiem to jak to jest. Słuchawki się naładują pierwsze , etui będzie dalej ladowac to nie szkodzi skuchawkom? Czy powinnam wyjąć w trakcie ładowania słuchawki a zostawić samo etui do ładowania czy nie ma to znaczenia i sluchawki się "nie przeladuja"? To moje pierwsze tego typu sluchawki więc i wiedza znikoma
10-06-2020 09:56 PM
@Viki, na początek zerknij do instrukcji użytkownika, gdzie znajdziesz przydatne informacje odnośnie ładowania słucawek. Producent nie informuje o niebezpieczeństwie przeładowania słuchawek więc nie należy się tym przejmować. Ładuj urządzenie tak jak Tobie wygodnie. Ja zawsze ładuję etui ze słuchawkami w środku.
10-06-2020 09:59 PM
@mirudo24 wertowalam instrukcje ale tego typu informacji nie znalazlam. Rozumiem ze za kazdym razem kiedy wkladam sluchawki do etui sa one doladowywane z baterii wbudowenej w etui?
10-06-2020 10:09 PM
@Viki, dokładnie tak. Za pomocą diod na obudowie możesz sprawdzić czy słuchawki są obecnie ładowane. Zerknij na poniższy wycinek z instrukcji użytkownika.
19-08-2020 10:59 AM
Dzień dobry,dołączę się do pytania... czy gdy nie używam słuchawek powinienem je przechowywać w etui? czy na zewnątrz żeby ich co chwilę nie doładowywać? Bo np.gdy leżą na zewnątrz szybko się rozładowują baterie ok doby. Czy tak powinno być?
19-08-2020 11:21 AM
Czy zaglądałeś do instrukcji na stronę 12 ?
19-08-2020 11:43 AM
Czytałem,ale jak widać nie dość wnikliwie Dziękuję!
17-02-2022 01:18 AM
18-02-2022 09:06 AM