Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tips voor hartslag meter bij sporten

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2024 12:06 AM)
582 Weergaven
Kechvin
Student
Opties
Voor het hardlopen loop ik tegenwoordig veel op hartslag zones. Nu gebeurd het vaak dat mijn Samsung Galaxy Watch5 niet helemaal lekker mijn hartslag aangeeft in de hardloop training van Samsung Health. Ik heb een Samsung S21 Ultra als telefoon.

Dus ik wil een hartslag meter kopen zodat ik nauwkeuriger mijn hartslag zone kan bij houden. Er zijn volgens de Samsung Health app meerdere hartslag meters die te verbinden zijn met de Samsung Health app, alleen zijn alle opties of erg verouderd of niet eens meer te koop op de website van de leverancier. 

Mijn vraag is: Heeft iemand een hartslag meter die gekoppeld is met de Samsung Watch? Of het helemaal niet mogelijk om via een externe hartslag meter je hartslag te tonen in een hardloop training op de Samsung Smart watch? 

Ik hoor graag jullie tips of andere opmerkingen!

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

De Watch 5 is prima in staat om je hartslag te meten tijdens het hardlopen of andere activiteiten.

Staat de hartslag meting wel op continue?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kechvin
Student
Opties
Bedankt voor je bericht Patrick.
De hartslag meting staat inderdaad op continue zie ik, dus dat staat goed.
Hoe kan ik controleren tijdens het sporten dat mijn hartslag accuraat is? Heb je daar wellicht een tip voor?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In principe zou je ervan uit kunnen gaan dat het klopt. Ik heb de Watch 5 Pro en de metingen kloppen gewoon.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kechvin,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Watch ook helemaal up-to-date en zie e.v. de onderstaande link voor instructies en meer informatie. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

https://bit.ly/4aeefs8.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes