Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Wallet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 03:13 PM)
3928 Weergaven
JorikL
Student
Opties
Samsung Wallet werkt niet. Ik heb al m'n telefoon meerdere keren gerestart en de App opnieuw geïnstalleerd maar dit blijft het laten zien
image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @JorikL,

We zijn druk bezig dit volledig beschikbaar te kunnen stellen in Nederland en andere regio's. Zodra het zover is, zal dit bekend worden gemaakt. Omdat ik hier zelf geen inzicht op heb, durf ik geen inschatting hierover te geven.

Groetjes,

Daphne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Samsung Wallet wordt in Nederland niet ondersteund. U zult het niet aan het werk kunnen krijgen.

Kaan_023
Explorer
Opties
Hoi!
Ik ben nieuw in deze forum 😊
Op de website van Samsung staat bijvoorbeeld bij de eigenschappen van de Galaxy Z Flip 5 dat Samsung wallet momenteel niet in NL wordt ondersteund.
0 Likes
JorikL
Student
Opties
Inderdaad, maar bedankt voor de bevestiging Neo001!
Neo001
Legend
Opties

Ook vind ik het vreemd dat de app wel beschikbaar is maar niet ingesteld kan worden. Het is één ding dat de Nederlandse banken het niet ondersteunen, maar Samsung heeft ook de mogelijkheid uitgeschakeld om kaarten van banken van buiten Nederland toe te voegen.

0 Likes
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @JorikL,

We zijn druk bezig dit volledig beschikbaar te kunnen stellen in Nederland en andere regio's. Zodra het zover is, zal dit bekend worden gemaakt. Omdat ik hier zelf geen inzicht op heb, durf ik geen inschatting hierover te geven.

Groetjes,

Daphne

123jarno
Pathfinder
Opties
Laatse update geeft toegang tot de app maar nog weinig functies1703053476723.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @123jarno,

Uiteindelijk is Samsung Wallet niet beschikbaar in onze regio. Je kan uiteraard alternatieven gebruiken zoals Google Wallet.

Groetjes,

Daphne

_lars_
Apprentice
Opties
Weet iemand ook wanneer ongeveer het beschikbaar is in Nederland?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @_lars_ ,

Bedankt voor jouw bericht. Momenteel hebben nog geen datum wanneer het beschikbaar komt voor Nederland. Hou de Community nieuws hiervoor in de gaten.

Met groet,

Ajay

Community Manager