Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung flipcover werkt niet meer na update van One UI: 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 22-05-2024 01:10 PM)
1576 Weergaven
Vakantiegenger
Journeyman
Opties
Wat kan ik doen om deze weer werkend te krijgen.  
Ik heb al backups gemaakt en het gehele toestel naar de fabrieksinstellingen gezet. 
Alles geüpdate maar niks helpt. 

Wie kan me helpen?
0 Likes
11 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vakantiegenger,

Bedankt voor jouw bericht. Wat doet er precies niet na de update? Anders kan je ook een afspraak maken bij onze Service center waar ze de firmware er opnieuw erop kunnen zetten.  Zie onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
Vakantiegenger
Journeyman
Opties
Hallo,

De originele Samsung flipcover werkt niet meer of nauwelijks.

Deze zorgt ervoor dat het scherm automatisch aan of uitgaat bij openklappen of dichtklappen.

Groet Ron
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Vakantiegenger,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Vakantiegenger
Journeyman
Opties
Beste Ajay,

Ik ben inmiddels naar een Samsung servicepunt geweest. daar is nieuwe software geinstalleerd. Hoe raar het ook moge klinken volgens reparateurs was er geen probleem met het toestel maar eerder met de magneet in het hoesje! Probleem is nog steeds niet verholpen!

Nieuw gelijkwaardig originele Samsung Flip cover besteld en nu afwachten of het nu wel gaat werken.

Groet Ron.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update  Vakantiegenger,

Laat weten wanneer je de nieuwe cover hebt ontvangen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Vakantiegenger
Journeyman
Opties
Hallo,

Nieuwe cover ontvangen. Zonder succes. Werkt nog steeds niet. Bij servicepunt hebben ze diverse antennes vervangen. Ook zonder resultaat.
Nieuw moederbord is besteld.

Afwachten wanneer deze gerepareerd kan worden.

Groet Ron
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Vakantiegenger,

Ik hoop dat het nu de issue zal oplossen. Laat weten wanneer het is gerepareerd. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
jeema
Pioneer
Opties

Lees dit eens, zie naar mijn reply die werd aangevinkt door Ajay als "de oplossing"

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/a53-na-update-one-6-1/m-p/9980160#M2410

Oplossing
Vakantiegenger
Journeyman
Opties
Hallo Jeema,

Inmiddels 3 x bij een Samsung servicepunt geweest.
1e keer was het probleem tijdelijk verholpen. Men dacht dat het aan de magneten in het hoesje lag.

2e keer nieuwe antennes in het toestel geplaatst, ook tijdelijk verholpen. Op dit moment had ik een nieuwe originele cover aangeschaft. Men vermoede wel dat er meer aan de hand was omdat bepaalde zaken toch onveranderd bleven.

3e keer nieuw moederbord geplaatst in het toestel.
Probleem opgelost.
Dit alles in een tijdsbestek van 1,5 week.

Alles werkt weer 😃