Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung dex werkt niet met mijn originele samsung galaxy s9 usb type C kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2020 11:41 PM)
2270 Weergaven
Rmaster-16
Explorer
Opties

ik heb sinds vandaag samsung dex gedownload op mijn laptop en ik had gezien dat ik met mijn normale usb type c oplaad kabel samsung dex kan opstarten maar als ik het probeer dan werkt het niet, heeft iemand een oplossing ervoor?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @Rmaster-16,

Helaas is DeX op de PC alleen beschikbaar met geselecteerde apparaten (op moment van posten alleen de S10 en Note10 en de varianten hiervan) en dus niet op de S9. Samsung kijkt uiteraard continu of het mogelijk is om functies uit te rollen naar eerdere apparaten; zo is vorig jaar een update uitgebracht waarmee het mogelijk is om op de S9 DeX te gebruiken met een DeX kabel, waar eerst een DeX station voor nodig was. Het is dus niet uit te sluiten dat deze functie in een toekomstige update ook op de S9 beschikbaar komt, maar op dit moment is dat dus niet zo.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @Rmaster-16,

Helaas is DeX op de PC alleen beschikbaar met geselecteerde apparaten (op moment van posten alleen de S10 en Note10 en de varianten hiervan) en dus niet op de S9. Samsung kijkt uiteraard continu of het mogelijk is om functies uit te rollen naar eerdere apparaten; zo is vorig jaar een update uitgebracht waarmee het mogelijk is om op de S9 DeX te gebruiken met een DeX kabel, waar eerst een DeX station voor nodig was. Het is dus niet uit te sluiten dat deze functie in een toekomstige update ook op de S9 beschikbaar komt, maar op dit moment is dat dus niet zo.

kevin-sig