Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung AKG oortjes

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2019 04:47 PM)
700 Weergaven
Sjoerdtk
Apprentice
Opties

Dag allen, Ik heb even een vraagje, ik heb 3 paar AKG oortjes maar bij inmiddels alle 3 klinkt de rechterkant zachter dan de linkerkant. Dit is heel erg hinderlijk, ik gebruik ze erg veel en bij de 1 is het nog erger als de ander. Iemand enig idee hoe dit komt? Heb ze allemaal nog niet heel lang in gebruik. Komt dat omdat er iets niet goed is aan de instellingen op mijn telefoon ofzo? Licht ook niet aan mijn eigen oren, heb de oortjes eens in mijn andere oor gedaan.

0 Likes
8 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Hebben je oordopjes dit ook bij andere telefoons?

Zo ja, dan heb je denk ik een garantiegevalletje te pakken ^^'
0 Likes
Sjoerdtk
Apprentice
Opties

Ja ik heb het ook als ik ze gebruik voor mijn laptop. Maar kan het niet komen door mijn mobiel? Nooit problemen gehad met die oortjes en binnen 3 weken 3 oortjes "kapot"..

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ik denk dat dit inderdaad het geval is. Stel dat er meer stroom gaat door de audio port zodat een of meer van de oortjes kaduuk raken is een van de mogelijkheden (Niet direct waarschijnlijk, tenzij het zo vaak voor komt).
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Sjoerdtk Kun je mij een privéberichtje sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcodes, serie- en IMEI-nummers en de aankoopdatums? Dan ga ik kijken wat we kunnen regelen :winking-face:

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Sjoerdtk
Apprentice
Opties

Met alle respect maar ik ga niet tig gegevens opzoeken voor oortjes van 20 euro. Ik heb ze gekregen bij 3x het aanschaffen van een Samsung S8 of S9.

Ik bestel zelf wel weer nieuwe. 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is natuurlijk je eigen keuze :winking-face: Ik had graag een nieuw paar opgestuurd, maar je kunt natuurlijk ook zelf nieuwe aanschaffen!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Sjoerdtk
Apprentice
Opties
Hoe kan ik aan al die gegevens komen dan die u net opnoemde?

Ik heb waarschijnlijk nog wel een factuur van de aanschaf van mijn eigen mobiel. Maar heb geen idee wat voor gegevens u net bedoelde.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Naam, adres, woonplaats, email, telefoon nummer.

En de codes op de doos van de telefoon en de factuur 😄😁
0 Likes