Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie the frame lijst - 10 weken wachten

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2025 12:18 PM)
240 Weergaven
Petravt
First Poster
Opties

Hallo,

we hebben in december The Frame televisie gekocht en gebruik gemaakt van de promotie voor een gratis lijst.

Na 8 weken hadden wij nog niets gehoord en na een chat begrepen we dat de beige lijst niet meer werd gemaakt. De kleur gewijzigd naar Teak en nu blijkt deze ook niet meer beschikbaar? (We zijn nu 10 weken verder) Online zie ik deze nog wel.

Hoelang gaat dit nog duren en wat zijn de mogelijkheden? NLD15784706DTYC 

gr
Petra

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht Petra,

Ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Frame televisie! Het is niet meer dan logisch dat je zo snel mogelijk jouw gratis lijst wilt ontvangen en er ook duidelijkheid erover wilt hebben. Ik heb de betreffende afdeling hierover gecontacteerd. Zodra ik een reactie heb ontvangen bericht ik je weer.Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Petravt
First Poster
Opties

Hoi Ajay, bedankt voor je reactie. Is er inmiddels al wat bekend?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Petra,

Voor de zekerheid heb ik een herinnering gestuurd naar de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk kom ik weer bij jou terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Petravt
First Poster
Opties

Ik heb nog niks vernomen? Zie de lijsten wel online staan.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Petravt,

Volgens de betreffende afdeling is Teak besteld, alleen we wachten op voorraad. Mijn collega controleert dagelijks wanneer de weer voorraad is. Zodra het binnen is wordt het naar jou gestuurd. We blijven het ook voor je monitoren, we houden contact.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes