03-12-2022 10:57 PM - bewerkt 05-12-2022 01:05 PM
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb gisteren een mailbevestiging ontvangen van DHL dat mijn pakketje op 2 dec 2022 bij mij is bezorgd maar ik heb niks ontvangen en ik ben ook langs al mijn Buuren geweest en ze hebben ook niks ontvangen. Ik heb hierna contact opgenomen met DHL en hebben mij geadviseerd om met de afzender contact op te nemen voor starten van een onderzoek
Ik hoop gauw op een reactie en wens alsnog mijn pakketje te mogen ontvangen.
Met vriendelijk groet,
R Abdulrahman
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-12-2022 01:25 PM
Hi @Members_bVT06ie, goedemiddag.
Gaat het om een promotie of om een aankoop? Wat is je registratie- of ordernummer? Ik zal dan een formulier aanvragen bij de juiste afdeling om een onderzoek te laten starten, zodra het onderzoek is afgerond gaan we kijken naar een oplossing.
Om het overzicht te bewaren op de Community heb ik je berichten even gebundeld 😉
Groeten,
Martijn
03-12-2022 11:07 PM - bewerkt 05-12-2022 01:07 PM
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb gisteren een mailbevestiging ontvangen van DHL dat mijn pakketje op 2 dec 2022 bij mij is bezorgd maar ik heb niks ontvangen en ik ben ook langs al mijn Buuren geweest en ze hebben ook niks ontvangen. Ik heb hierna contact opgenomen met DHL en hebben mij geadviseerd om met de afzender contact op te nemen voor starten van een onderzoek.
Ik hoop gauw op een reactie en wens alsnog mijn pakketje te mogen ontvangen.
Met vriendelijk groet,
R Abdulrahman
op 05-12-2022 01:25 PM
Hi @Members_bVT06ie, goedemiddag.
Gaat het om een promotie of om een aankoop? Wat is je registratie- of ordernummer? Ik zal dan een formulier aanvragen bij de juiste afdeling om een onderzoek te laten starten, zodra het onderzoek is afgerond gaan we kijken naar een oplossing.
Om het overzicht te bewaren op de Community heb ik je berichten even gebundeld 😉
Groeten,
Martijn