Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet ontvangen promotie Galaxy bus 2 via DHL

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2022 10:57 PM)
517 Weergaven
Rebwar74
Student
Opties

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een mailbevestiging ontvangen van DHL dat mijn pakketje op 2 dec 2022 bij mij is bezorgd maar ik heb niks ontvangen en ik ben ook langs al mijn Buuren geweest en ze hebben ook niks ontvangen. Ik heb hierna contact opgenomen met DHL en hebben mij geadviseerd om met de afzender contact op te nemen voor starten van een onderzoek

Ik hoop gauw op een reactie en wens alsnog mijn pakketje te mogen ontvangen.

Met vriendelijk groet,

R Abdulrahman

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_bVT06ie, goedemiddag. 

Gaat het om een promotie of om een aankoop? Wat is je registratie- of ordernummer? Ik zal dan een formulier aanvragen bij de juiste afdeling om een onderzoek te laten starten, zodra het onderzoek is afgerond gaan we kijken naar een oplossing.

Om het overzicht te bewaren op de Community heb ik je berichten even gebundeld 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Rebwar74
Student
Opties

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een mailbevestiging ontvangen van DHL dat mijn pakketje op 2 dec 2022 bij mij is bezorgd maar ik heb niks ontvangen en ik ben ook langs al mijn Buuren geweest en ze hebben ook niks ontvangen. Ik heb hierna contact opgenomen met DHL en hebben mij geadviseerd om met de afzender contact op te nemen voor starten van een onderzoek.

Ik hoop gauw op een reactie en wens alsnog mijn pakketje te mogen ontvangen.

Met vriendelijk groet,

R Abdulrahman

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_bVT06ie, goedemiddag. 

Gaat het om een promotie of om een aankoop? Wat is je registratie- of ordernummer? Ik zal dan een formulier aanvragen bij de juiste afdeling om een onderzoek te laten starten, zodra het onderzoek is afgerond gaan we kijken naar een oplossing.

Om het overzicht te bewaren op de Community heb ik je berichten even gebundeld 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200