Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Microsd kaart beveiligd tegen schrijven

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 11:55 AM)
1829 Weergaven
Members_ndqHH6y
First Poster
Opties

Ik heb in december 2021 een 512 GB Evo plus  micro sd kaart gekocht, die het tot vorige week perfect deed. Echter ineens zit er een schrijfbeveiliging op die ik er niet meer af krijg. SOftwarematig, in CMD, in de telefoon, en ook via programma's krijg ik hem er niet meer af. formatteren werk ook niet ( schrijfbeveiliging). 

Samsung helpdesk/ klantenservice krijg ik niet te pakken, en als ik die toch te pakken krijg sturen zij mij naar een store. Die blijkt het probleem niet op te kunnen lossen en sturen mij naar Hanaro europe. Echter die reageren niet, en ook de telefoon blijft in de wachtmodus hangen. 

Wie kan mij helpen?  Het moet toch mogelijk zijn om de schrijfblokkade er af te krijgen? 

mvg Pim Sonnenberg 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ndqHH6y

Goedemorgen, Pim. 

Is het je nog gelukt met de tip van @S25-Watch7? Wanneer je hulp nodig hebt bij de ondersteuning van een geheugenkaart kan je het beste mijn collega's van de klantenservice bellen, deze kunnen je beter op weg helpen hiermee. Mijn collega's zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-90.90.100 > optie 2 > optie 1 > optie 5

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Das wel heel vervelend. In dit topic geven ze, naast de CMD en formatteer tip, ook nog een register tip. Misschien kun je er iets mee?
https://www.google.nl/amp/s/www.diskpart.com/articles/the-storage-is-write-protected-samsung-3889.am...
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ndqHH6y

Goedemorgen, Pim. 

Is het je nog gelukt met de tip van @S25-Watch7? Wanneer je hulp nodig hebt bij de ondersteuning van een geheugenkaart kan je het beste mijn collega's van de klantenservice bellen, deze kunnen je beter op weg helpen hiermee. Mijn collega's zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-90.90.100 > optie 2 > optie 1 > optie 5

Groeten,

Martijn

SadaKay
Apprentice
Opties

Hallo, ik heb sinds kort het zelfde probleem en helaas kom ik er ook niet van af. Heb jij toevallig een oplossing gevonden Pim? Ik hoor het graag.

S.K

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe oud is je geheugenkaart? En kan je deze wel uitlezen via een ander apparaat?

Groeten,

Martijn

0 Likes
SadaKay
Apprentice
Opties
Hij is ongeveer 4 maanden oud en sinds 2 weken ongeveer kan ik geen bestanden er op zetten en ook niet verwijderen die er op staan. Ik kan hem wel uitlezen als ik het aanlsluit op mijn PC maar ook daar kan ik niets er op zetten of verwijderen. Ik las hier en daar dat heel veel mensen het zelfde probleem hebben. Ik vind het zonde van mijn geld en ben echt teleurgesteld.

Groeten,
S.K
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is er in de tussentijd iets veranderd? Heb je je telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Voor de ondersteuning van geheugenkaarten en harde schijven hebben we een aparte servicedesk. Je kan mijn collega's alleen telefonisch bereiken, zij zijn bereikbaar op 088-9090100 optie 5 > optie 1

Groeten,

Martijn

0 Likes
SadaKay
Apprentice
Opties
Nee tussentijd niets aan veranderd. Ik zal je collega's loop van de week even bellen om op een oplossing te komen.

Fijne dag verder.
S.K