Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Loslaten pg-up key van een TAB8 cover

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2023 05:56 PM)
811 Weergaven
MarkReijerkerk
Apprentice
Opties

Ik verwijs bij deze even naar deze link https://eu.community.samsung.com/t5/accessoires/tablet-s7-s8-keyboard-cover-reparatie/m-p/7062660#M2....

Ik heb eenzelfde situatie maar dan met de pg-up key, helaas kan ik de key nergens meer vinden echter is het natuurlijk niet normaal dat een key spontaan van een keyboard afkomt.

Ik zend hierbij de foto en de QR, Ordernummer: NL220530-11715021

IMG_20230424_165103.jpgIMG_20230424_165216.jpg

0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@MarkReijerkerk 

Hi Mark, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt en bedankt voor je bericht en de foto's, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal bij mijn collega's vragen wat de mogelijkheden hiervoor zijn en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MarkReijerkerk
Apprentice
Opties
OK Dank je, ik zie je bericht nu pas, worden deze berichten niet automatisch naar je emailadres gestuurd?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MarkReijerkerk, goedemiddag.

Is de mail hiervan per ongeluk je SPAM-box terechtgekomen? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
MarkReijerkerk
Apprentice
Opties

Okay, heb je een DM gestuurd, groeten Mark

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MarkReijerkerk, goedemiddag.

Verwijder je e-mailadres even, dit is een openbaar platform 😉  Ik heb mijn collega's gevraagd wat de status is van de cover.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MarkReijerkerk
Apprentice
Opties
Helaas nooit een oplossing gekregen, inmiddels een S0 ultra aangeschaft. Deze is jammer genoeg gestolen😭 Dus heb ik nu helemaal geen tablet meer 1738353739226.gif
0 Likes