Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie op Galaxy Buds pro?

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2022 09:08 AM)
1237 Weergaven
Members_mj1lWmJ
First Poster
Opties

Hallo, Ik heb vorig jaar na aankoop van een Samsung S21 Galaxy buds pro erbij gekregen. Het aanvraagproces was geen simpele en dat duurde ook even maar dan heb je ook wat. Maar nu, een jaar later, doet 1 van de oortjes het niet meer. Ook laden ze slecht op, na een uur doet t oortje (gebruik er nu maar 1) het al niet meer. Wie weet of er garantie op de e buds zit? Een levensduur van 1 jaar is erg kort. 

Kan ik nog wat doen om ze te updaten of moet ik dit aankaarten bij Samsung?

Groet, Marlous van Leeuwen 

#Galaxy buds pro

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je hebt 2 jaar garantie dus als dit buiten jouw schuld om is gebeurd dan zou ik daar ook gewoon vanuit gaan.

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Je kunt via deze link het setje aanmelden voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen Marlous,

Dat is zeker erg kort en niet de bedoeling natuurlijk! Je hebt twee jaar fabrieksgarantie op de Buds. De begeleidende brief bij het ontvangen van je promotie is tevens je garantiebewijs. Omdat de Galaxy Buds Pro zelf pas aangekondigd zijn op 14 januari 2021 en dus nog geen twee jaar oud zijn, kun je ze ook laten repareren onder de fabrieksgarantie zonder het bewijs mee te sturen, al raad ik wel altijd aan dit te doen.

Zie hier voor meer informatie: https://eu.community.samsung.com/t5/overige-smartphones/waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-...

kevin-sig
JudgeRico74
Apprentice
Opties
Ik heb in september 2023 galay buds pro gekocht en nu komt er een piep toon uit de rechter oortje. Wat kan dit zijn? Wat is de garantie op de oortjes?
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @JudgeRico74,

Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Het is zeker niet de bedoeling dat je een constante pieptoon hoort. Ervaar je dit ook als je de Galaxy Buds Pro verbindt met één van je andere apparaten? 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
JudgeRico74
Apprentice
Opties
Ze zijn al opgestuurd naar de verkoper voor reparatie
0 Likes
JudgeRico74
Apprentice
Opties
Ieder geval bedankt voor het reageren.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de update en graag gedaan, Rico. Ik ga er dan van uit dat het helemaal goed gaat komen. Mocht je in de toekomst verder nog vragen voor ons hebben, laat het dan vooral eventjes weten.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes