Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch / S8 stappen registratie

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2019 10:39 AM)
227 Weergaven
Rockyb
Journeyman
Opties

Hoi allemaal 

 

Heeft iemand een idee waar dit van kan komen? Ik heb beide aparaten de hele dag bij me gehad. Welke van de 2 is nu het meest accuraat? Een verschil van 7000 stappen is wel heel erg veel.  

Ik zie dit dagelijks.  

 

Sinds ik de Galaxy watch heb lukt het bijna nooit meer om aan mijn 10.000 stappen te komen. 

 

Screenshot_20190215-182342_Samsung Health.jpg

 

Screenshot_20190215-182350_Samsung Health.jpg

 

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ik ga ervan uit dat de telefoon in dit geval correct is. Het horloge registreert pas na zo'n 25 stappen, dus als je vaak korte afstanden loopt kan het zijn dat deze lager uitvalt. Verder pakt het horloge bewegingen van jouw arm. Als je dus soms nauwelijks je arm beweegt ((werk)koffertje, winkelwagentje etc.), dan kan dit betekenen dat 'ie niets registreert.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Berry_
Apprentice
Opties

Beste,

 

Na vele vele klachten omtrent de stappenteller, hartslagmeter, trappenteller, slaap registratie... krijgen we nooit écht een duidelijk antwoord van Samsung. Verder dan resetten en een simpele uitleg "hoe het komt dat" wordt er niet gegeven.

Vele van de smart watch gebruikers, waaronder ik zelf,  hebben juist voor dit horloge gekozen om deze functies te gebruiken. Goedkopere oplossingen voor stappen en hartslag doen dit veel beter dan Samsung.

Deze klachten lopen reeds maanden! Ik weet niet hoeveel geduld we moeten hebben maar een definitieve oplossing duurt te lang. Ik wil hiervoor snel een oplossing.

Anders breng ik mijn horloge terug en hoop met mij nog velen... 

Rockyb
Journeyman
Opties
Dank voor je uitleg. Jammer wel dat de telefoon nauwkeuriger is als de horloge.
0 Likes