Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear Fit2 plugin crasht bij gebruik - horloge koppelt niet meer met telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2019 10:01 PM)
184 Weergaven
daniellezijlstr
First Poster
Opties

Sinds de nieuwe update halverwege januari koppelt mijn Samsung Gear Fit2 zich niet meer aan mijn (niet-samsung) telefoon. Ik heb beide aparaten teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps (incl. samsung accessory service) meerdere keren gedownload. Telkens als ik mijn smartwatch wil koppelen crasht de Gear Fit2 plugin. Hierdoor kan mijn horloge geen stabiele verbinding maken met mijn telefoon en mis ik dus een heleboel functies. 

 

Ook krijg ik een scherm met "Deze telefoon kan geen verbinding maken met uw horloge". In de specs kan ik inderdaad terugvinden dat non-samsung telefoons geen verbinding kunnen maken met de Gear Fit 1/2/S maar ik heb hiervoor een aantal jaar geen enkel problemen gehad met deze smartwatch en telefoon combinatie, waarom dan nu oppeens wel?

 

In de Play Store zie ik dat meer mensen hier sinds de nieuwe update last van hebben dus ik denk dat er gewoon een flinke bug in de update zit. Hebben meer mensen hier last van en/of er een oplossing voor gevonden? Is er zicht op een update van de plugin zodat ik mijn smartwatch weer normaal kan gebruiken?

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dat is zover ik weet niet de bedoeling. Heb je de Gear Fit 2 plugin zelf al eens gereset? Kun je deze vinden via Instellingen > Apps (systeen-apps weergeven rechtsboven)? Ik kan het hier namelijk even niet testen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
daniellezijlstr
First Poster
Opties
Ik heb de plugin inderdaad meerdere keren geladen. Sinds gisteren heb ik een nieuwe update ontvangen en nu crasht de plugin niet meer. zo te zien opgelost dus 🙂
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah, top! Dan bleek het toch al duidelijk te zijn bij Samsung. Mooi dat het is opgelost.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes