Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sub pagina teletekst snel oproepen Q9 TV

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2019 01:04 AM)
848 Weergaven
Wolkje77
Explorer
Opties
Hoe kan ik als ik teletekst heb opstaan dan zijn er bij de meeste pagina`s sub pagina`s. Hoe kan ik met mijn remote controller snel naar een ander sub pagina gaan. Ik heb de luxe afstandsbediening maar heb ook de afstandsbediening met de normale knoppen erbij gekocht die makkelijker en sneller is. Ik heb dus de Samsung BN59-01265A afstandsbediening en de BN59-01268D. Soms heb ik ook als ik van zender wissel en ik dan meteen op teletekst zet de tv dan aangeeft "Niet Beschikbaar" terwijl dit dan gewoon een teletekst zender is. Ook heb ik dat je regelmatig als ik teletekst heb op staan je letters ziet veranderen omdat de film of wat er op de achtergrond speelt van beeldje verwisseld zie je dit aan de letters van de teletekst. Normaal zou je zeggen heb hem op teletekst pagina bijv. 101 staan dan is het beeld zwart met witte of gele letters maar je ziet ze dus iets lichter of iets donkerder worden. Heb de Q9 TV gekocht in november bij een Samsung dealer. Heb de laatste software erop staan. Samsung heeft al een harde reset op afstand gedaan maar probleem blijft bestaan. Hoe nu te handelen. Heb garantie en extra garantie erbij via de winkel.
0 Likes
8 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ze hebben dus al aardig wat gedaan. Vanuit welke bron kijk je tv (decoder, CI+ etc.)? Verder denk ik dat m.b.t. het verwisselen er momenteel niet veel mogelijk is. Verder zie je als het goed is kleuren bij het snel door teletekst heen gaan, de kleuren op de afstandsbediening komen hiermee overeen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties

Hoezo al aardig wat gedaan? Van die kleuren snap ik ook wel. Maar een subpagina oproepen is nu dus gewoon afwachten tot die komt. Belachelijk dat dit niet (makkelijk) kan. Via CI+ module. De problemen die ik toen had en die ernu bij zijn zijn niet opgelost ook niet na de harde reset vanuit Samsung.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Daarmee bedoel ik dat een deep reset al aardig ver gaat, wat dus betekent dat het lastig wordt meer te doen (qua troubleshooten). Het swipen naar nieuwe pagina's (subpagina's) is inderdaad niet mogelijk, dit blijft afwachten. Dat je soms het probleem hebt bij snel schakelen en dan teletekst openen, dat heeft te maken met de info die vanuit de provider komt, dit duurt dus blijkbaar soms íéts langer.

 

Dat de kleur zich aanpast heeft te maken met de backlight. Onze tv's hebben zones van backlight, deze wisselen blijkbaar nog mee ondanks dat je teletekst aan hebt staan. Ik ga het doorgeven als een issue zodat hier naar gekeken kan worden.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties

Ik had voorheen een Sony Tv en daar was dat probleem niet met de teletekst. Melding - Niet beschikbaar. Maar als ik hem dan meteen op een andere zender zet en weer terug heb ik wel teletekst. Ik zit bij dezelfde Provider. Ik vind het jammer dat zo`n dure TV zoveel mankementen vertoont. Het lijkt gewoon snel een Tv op de markt brengen en dan enkele weken later weer een nieuw model. Ik kijk veel voetbal. Wat dan opvalt is als er een lange bal door de lucht gaat de bal een glazen bal achter de originele bal ziet gaan. Eigenlijk je hebt een beeld en daarover nog een beeld maar die is wat langzamer zo moet je dat voorstellen. Je ziet de bal niet goed zuiver qua pixel opbouw.

0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties

Ik heb nog steeds last van de problemen. Ik kijk via de ci module die in de decoder (one cable box) zit van samsung die je bij de Q9 Tv krijgt. Teletekst die regelmatig niet beschikbaar is. Ik had bij mijn vorige TV hier nooit last van en ik heb nog steeds dezelfde provider, ziggo. Het ligt gewoon aan de TV. Heb ook nog een kleinere samsung TV uit de 6 serie en daar heb ik die problemen niet.

 

Ook het schakelen van zender duurt 5 seconden. Denk je heb een digitale TV want dat is snel (digitaal) maar is super langzaam. Hoe dit op te lossen. Zoals al aangegeven heeft Samsung al een harde reset gedaan maar heeft niet geholpen. Heb de laatste software erop en heb 3 jaar garantie via een een erkende samsung dealer (plattetv). Hoe die problemen nu oplossen. TV is nog geen jaar oud. Dit is al de 2e TV nadat de eerste Q9 TV problemen had dat 1 zijde donker was en de andere licht vandaar een nieuwe Q9 TV. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Wolkje77, hoe heb je precies een harde reset gedaan? Ik kan eventueel een hulp op afstand sessie voor je inplannen, wellicht dat je dan samen met een van mijn collega's tot een oplossing kunt komen.

rsz-846676
Wolkje77
Explorer
Opties
Dit Samsung al gedaan vanaf afstand een hele poos geleden. Konden niks vinden maar ik blijf met de problemen zitten. Doe maar inplannen want via de tv gaat het niet want dat heb ik al 3 x geprobeerd. Vanaf 12 uur elke dag.
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, ik heb hem voor je ingepland! Morgen tussen 12:00-14:00

rsz-846676
0 Likes