Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

One remote kan proximus box niet meer bedienen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2019 03:35 PM)
4019 Weergaven
lucvanl
Journeyman
Opties

Bij de opzet van de proximus decoder en de Samsung QLED Q70R is de one remote manueel gekoppeld aan de proximus decoder. Dit werkte perfect.

Sinds vanmorgen nadat de decoder zelf is uitgegaan (?) werkt de one remote niet meer voor de decoder. Alles geprobeerd,  reset enz. Maar geen resultaat. Proximus zelf geeft geen ondersteuning voor de one remote..... Iemand een idee? De afstandbediening van de proximus decoder is ontoereikend en niet gebruiksvriendelijk voor mijn toepassingen.  Er zit zelfs geen home knop op. 

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @lucvanl,

 

Welke decoder heb je precies? Dan kijk ik even met je mee!

rsz-846676
0 Likes
lucvanl
Journeyman
Opties

Proximus V5 compact. Dit is een cisco IPV5001. Bedankt!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de afstandsbediening al opnieuw als universeel ingesteld?

rsz-846676
0 Likes
lucvanl
Journeyman
Opties
Meerdere malen. Ook de decoder eens gereset. Op RF gezet en terug op IR. Niets helpt
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je ook al gecheckt of er een update klaar staat voor de TV? Versie 1335.0 is de meest recente.

rsz-846676
0 Likes
lucvanl
Journeyman
Opties
Had ik al gecheckt, maar mooie r nog eens kijken of ik op die update sta.
Heb ondertussen van proximus bericht gekregen dat ik een V6 decoder krijg. Hopelijk is het daarmee opgelost
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat je weten hoe het is afgelopen?

rsz-846676
0 Likes
lucvanl
Journeyman
Opties
Doe ik. Volgende woensdag zou ik het kunnen ophalen
Oplossing
lucvanl
Journeyman
Opties
De decoder V6 werkt zonder problemen op de one remote van Samsung! Hij vond hem direct. Zelfs niet het merk en type van decoder moeten ingeven. Eindelijk kan ik die domme afstandbediening weg doen: wie bedenkt het eigenlijk dat wanneer je de tv wil bedienen dat je dan op 2 knoppen gelijk moet drukken....