Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

IR codes beschikbaar stellen voor Logitech Harmony remotes database

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2019 09:01 PM)
2363 Weergaven
Heula
Explorer
Opties

Na de aanschaf onlangs van een Samsung QE65Q7F en de Samsung HW-N950 merk ik dat mijn Logitech Harmony remote niet meer volledig bruikbaar is omdat niet alles even goed werkt met deze twee Samsung producten.

Er is een ir code voor “Source” om de verschillende bronnen te doorlopen maar ik mis de ir codes voor de sources van de hw-n950 soundbar op zichzelf. hdmi 1, hdmi2, wifi, bt en hdmi out tv arc.

 Verder is er alleen en powertoggle ir code en geen power on en power off ir code voor deze soundbar. 

 

Voor de tv qe65q7f mis ik de ir code voor de ambient mode. Deze knop is niet te kopieren van de originele remote naar de harmony remote helaas.

 

Nu heb ik op Engelse Samsung fora gelezen dat dit ook al een probleem was met de HW-K950, de voorloper van de N950. Daar is dus nooit geen gehoor gegeven aan de roep om deze  Ir codes.

Het is natuurlijk erg jammer dat er niet naar de gebruiker wordt geluisterd door Samsung maar wellicht lukt het nu wel!

 

Hetzelfde zou ik graag zien voor HW-M450. Deze heb ik voor in mijn slaapkamer gekocht en daarbij loop ik tegen hetzelfde probleem aan.

 

Dus Samsung, luister alstublieft naar je gebruikers en lever de ir codes die beschikbaar zijn aan Logitech om gebruikers van Harmony Remotes een groot plezier te doen.

 

Bij voorbaat dank.

retrorick1975
Apprentice
Opties
das dan mooi balen, ik hoop dat ze je kunnen helpen... zou niet weten waarom ir codes nou zo geheim zouden moeten zijn... het is maar een lampje.... die verbinding kan maken... ik wil binnenkort ook een hamony hub omdat ik dan met een spraak besturing via de harmony mijn smart tv kan aansturen... tijfel alleen nog tussen de 50 euro versie of de 140 euro versie... maar die komt dan uit duitsland en das raar...
0 Likes
Heula
Explorer
Opties
Weer een week verder maar nog geen duidelijkheid over de beschikbaarheid van de diverse gevraagde ir codes.
Is er al iets over bekend?
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb vandaag pas antwoord gehad, maar de info is niet heel nuttig helaas. Er wordt aangegeven dat de IR codes niet bekend zijn, dus dat we hier geen overzicht voor hebben. Ik heb zelf de code: 0618 gevonden, maar dit lost het probleem waarschijnlijk niet op. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Heula
Explorer
Opties

Dat is bijzonder jammer!
Waar is code 0618 van en wat kan ik er mee?

Waarom bestaan de bron ingangen via wifi wel?

 

Als ik met Smartthings een scene kan maken waarbij ik per apparaat kan aangeven naar welke bron deze moet zou ik ook geholpen zijn maar ook dat kan niet.

Ik kan met zo'n scene wel de apparaten aanzetten en het geluid wijzigen maar daar houdt het wel mee op.

 

Wellicht kan men daar iets mee?

 

Screenshot_20190228-081708_SmartThings.jpg

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Is dit in de nieuwe versie van SmartThings? Er is namelijk veel veranderd. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Heula
Explorer
Opties
Laatste update is van 15 februari 2019.
Android versie.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Van de app bedoel je neem ik aan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Heula
Explorer
Opties
Ja de Android app.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Alright, duidelijk. Ik ga het doorgeven, maar verder heb ik voor nu dus geen positief antwoord.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DannyG
Explorer
Opties

Ik loop hier ook tegenaan! Vindt het erg vervelend dat ik niet een input kan kiezen maar alleen de next input.

kan het gewoon niet? of weten we niet of het kan

0 Likes