Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

IR codes beschikbaar stellen voor Logitech Harmony remotes database

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2019 09:01 PM)
2729 Weergaven
Heula
Explorer
Opties

Na de aanschaf onlangs van een Samsung QE65Q7F en de Samsung HW-N950 merk ik dat mijn Logitech Harmony remote niet meer volledig bruikbaar is omdat niet alles even goed werkt met deze twee Samsung producten.

Er is een ir code voor “Source” om de verschillende bronnen te doorlopen maar ik mis de ir codes voor de sources van de hw-n950 soundbar op zichzelf. hdmi 1, hdmi2, wifi, bt en hdmi out tv arc.

Verder is er alleen en powertoggle ir code en geen power on en power off ir code voor deze soundbar. 

Voor de tv qe65q7f mis ik de ir code voor de ambient mode. Deze knop is niet te kopieren van de originele remote naar de harmony remote helaas.

Nu heb ik op Engelse Samsung fora gelezen dat dit ook al een probleem was met de HW-K950, de voorloper van de N950. Daar is dus nooit geen gehoor gegeven aan de roep om deze  Ir codes.

Het is natuurlijk erg jammer dat er niet naar de gebruiker wordt geluisterd door Samsung maar wellicht lukt het nu wel!

Hetzelfde zou ik graag zien voor HW-M450. Deze heb ik voor in mijn slaapkamer gekocht en daarbij loop ik tegen hetzelfde probleem aan.

Dus Samsung, luister alstublieft naar je gebruikers en lever de ir codes die beschikbaar zijn aan Logitech om gebruikers van Harmony Remotes een groot plezier te doen.

Bij voorbaat dank.

25 Antwoorden
Heula
Explorer
Opties
Samsung, graag een reactie.
In de smartthings app zijn de sources afzonderlijk aan te klikken dus dan moet dat ook met ir codes te doen zijn.

Bedankt.
0 Likes
Heula
Explorer
Opties
Ik zou het op prijs stellen als ik hier nog antwoord op zou krijgen.
Ik zou enorm geholpen zijn met de gevraagde ir codes voor mijn Harmony Companion remote.

Nogmaals bedankt.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Helaas heb ik deze ook niet, maar ik ga voor je navragen wat hierin mogelijk is. Je hoort dus nog van me hoe of wat. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Heula
Explorer
Opties

Bedankt. Het zou echt heel fijn zijn als deze missende ir codes er toch blijken te zijn en gebruikt kunnen worden.

Met de smartthings app zijn de ingangen ook los te kiezen. Dat is via wifi maar dan zou het met ir ook moeten kunnen.

Ik hoor het graag van je.

Gr. Alex

0 Likes
Heula
Explorer
Opties
Beste Nick,

Weet je al wat meer over de beschikbaarheid van de gewenste Ir codes voor de Samsung soundbars?
Bedankt!
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Nog niet! Heb 'm net meteen een reminder gestuurd.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
leojhartiv
Apprentice
Opties

I am also having this problem and would love direct IR codes for the Harmony Companion remote to use.

0 Likes
retrorick1975
Apprentice
Opties

zover ik weet is er ook binnen de harmoney lijn een remote die infrarood kan leren door een ontvanger in de remote... misschien een optie???

0 Likes
Heula
Explorer
Opties

Dit kan niet omdat de gevraagde ir codes niet op de remote beschikbaar zijn. Sommige knoppen zijn ook gewoon niet te programmeren vanuit de Samsung remote naar de harmony Hub. Ambient mode van Samsung tv's is niet te kopiëren.

Ik heb dit in het verleden gehad met mijn Sony HTS. Die had ook alleen een bron knop maar had wel afzonderlijk bron ir codes beschikbaar in de Harmony database.

0 Likes