Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2017 09:22 PM)
273887 Weergaven
Shinan
Student
Opties

hallo, alle 

 

ik heb bijna een jaar de samsung galaxy S7 edge het is een fijn toestel maar ik heb dinsdag perongeluk in het water laten vallen voor paar sec maar daarna heb ik hem keurig afgedroogd, daarna deed ik hem in de oplader was er nog niks en sinds vandaag (Donderdag) krijg ik een melding met daarin dat er vocht gedetecteerd is bij mijn oplaadpunt/oplader. 

 

Ik heb de nieuwste software erop staan en ik heb hem opnieuw gestart maar niks werkt 😞 

kunnen jullie mij helpen? 

 

0 Likes
120 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Shinan,

 

Mogelijk is er vocht in de oplaadkabel terechtgekomen waardoor deze het niet goed meer doet. Kun je het misschien met een andere kabel proberen?


kevin-sig
0 Likes
Shinan
Student
Opties

KevinW schreef:

Hoi Shinan,

 

Mogelijk is er vocht in de oplaadkabel terechtgekomen waardoor deze het niet goed meer doet. Kun je het misschien met een andere kabel proberen?


Hoi KevinW, 

 

Ik heb een nieuwe kabel gekocht maar ik krijg steeds de melding

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Shinan!

 

Nog van harte welkom op de Community.

 

Ik heb er ook eens last van gehad, het zou goed kunnen dat er bijvoorbeeld vuil of stof in de connector is gekomen, gebruik je trouwens een officiele Samsung lader?

 

Je kan dit met een droge tandenborstel of tandenstoker (voorzichtig) schoonmaken. 

 

Ik hoor graag of het is gelukt!

 

 

rsz-846676
0 Likes
Susannedejong
First Poster
Opties

hier helaas hetzelfde probleem, met diverse samsung opladers geprobeert, maar hij blijft het aangeven , straks ff met een tandenstoker friemelen, maar als dit probleem zich voor blijft doen , wat kan ik dan het beste doen?

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Susanne, wat balen zeg 😞 Als bovenstaande opties niet hebben geholpen, dan wil ik je vragen om 't een keertje in de veilige modus te proberen. Laat je weten hoe dat gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
JessedenBraber
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb sinds een (ruime) maand een Galaxy S8.

Sinds een dag of 3 geeft dit toestel vochtproblemen in de USB port.

 

Het toestel is niet in contact gekomen met water en zeker de USB port niet.

 

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd.

 

Een bak rijst voor minimaal een dag.

 

Opnieuw opstarten en dan de veilige modus.

 

Een andere oplaadkabel gebruiken.

 

Helaas heeft geen enkele maatregrl geholpen dit probleem te verhelpen.

 

Zouden jullie een idee hebben waar het aan kan liggen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JessedenBraber,

 

welkom op de Community!

 

Ik raad je in dit geval aan om als het toestel nog aangaat, het toestel te resetten. Maar als het voorkomt in de veilige modus is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem. Heb je de poort ook voorzichtig vrij gemaakt van stof/vuil? 

 

rsz-846676
0 Likes
JessedenBraber
Student
Opties

Hey,

 

Ik heb nogmaals de poort stofvrij/vuilvrij gemaakt en zelfs na de fabriekinstellingen te resetten kwam dit probleem direct terug. Geen enkele oplossing die ik tot nu toe heb gekregen/gevonden heeft gewerkt. 

0 Likes
Keanu
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn samsung S8 ook ongeveer een maand en  ben ook niet in aanraking geweest met water of in de buurt van water en krijg sinds een week de melding dat er vocht in het oplaadpunt zit. Ik heb ook al vanalles geprobeerd maar niets helpt.

0 Likes