Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2016 01:45 PM)
32932 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Vet!! Muziek luisteren is simpel via de Muziek app :winking-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Woevanda
Apprentice
Opties

Hoi Ruud,

Ik gbruik Play Music van Google. Deze app geeft je toegang tot alle muziek die er is. Mocht je wat missen en je hebt een cd die er niet te vinden is dan kun je die toevoegen. Ook is het mogelijk muziek lokaal op je telefoon te zetten voor de momenten dat je geen netwerk hebt (in het vliegtuig bijv.).

Ik luister naar deze app op mijn telefoon via een bluetooth koptelefoon of via bluetooth via luidsprekers in mijn woonkamer of in mijn auto.

Ik heb wel de betaalde versie en dat bedrag is het mij maandelijks zeker waard! Cd die uitkomt staat ook direct in de lijst.

RuudjeH5
Journeyman
Opties
Bedankt voor deze tip ...... Ik heb hem gelijk geprobeert
straight and FAST
Robert48783739
Student
Opties

Hey there!

 

Sinds kort ook maar eens een account aangemaakt en laat ik maar meteen goed beginnen door mezelf voor te stellen: ik ben Robert en zal vooral op de achtergrond bezig zijn, zodat jullie niet al te veel last van me zullen hebben. 

 

Over het algemeen ben ik semi-sociale nerd, die veel waarde hecht aan vrienden en familie. Hoewel ik tegenwoordig graag rustig mijn Nintendo 64 (voor Mario of Zelda) of mijn Xbox One (voor FIFA of Forza) aan zet, heb ik jarenlang ook op 'hoog niveau' gegamed en daardoor veel mooie, verschillende locaties op de wereld mogen zien. Hierdoor ben ik ook steeds enthousiaster geworden over het reizen zelf en geef ik daar de laatste tijd vaak mijn geld aan uit: van korte citytrips naar random steden als Gdańsk, Göteborg en Rome tot langere reizen naar Taipei, Tokyo en Singapore.

 

'Modern Asia' heeft een plek in mijn hart veroverend (naast mijn vriendin, natuurlijk..), maar ook poker, voetbal (vooral het kijken naar Manchester United) en met name racen zijn grote hobbies van mij. Het afgelopen jaar heb ik zelfs mijn racelicentie behaald! Een droom die ik als kleine jongen al had en iets waar ik in de toekomst zeker iets mee ga doen, wanneer dat natuurlijk financieel haalbaar is (duur!). Wat ik erbij vergeet te vermelden is dat er vrijwel geen sport is die ik niet leuk vind om te kijken, op golf, curling en langlaufen na. 

 

Wat betreft mijn Samsung producten: hier heb ik enatuurlijk een flink aantal van in mijn huis staan en hoop ik jullie - zo heel af en toe - ook te voorzien van content en/of te helpen.. of gewoon om sociaal te doen. Dus dat.

 

Tot snel.

 

 

Rachelle19
Student
Opties
Hoi Ik ben Rachelle19 en op zoek naar info.
Melissen71
Journeyman
Opties
Hoi, na verschillende Samsung modellen te hebben gehad, ben ik overgestapt van een S4-active naar een S7Edge.

Ik hou van sportvissen, autotechniek, formule1, en Domotica.
Dick360
Explorer
Opties

Hallo;

 

Mijn naam is Dick.

 

Ik kom eens kijken op dit forum of ik wat kan leren van de techniek van  o.a. (smart) Tv's.

Mijn intresse gaat uit naar diverse technieken van audio / video en het hele randgebeuren daar omheen

Ben getrouwd,en hebben samen een fijne dochter.

Ik wandel en fiets regelmatig,en ben regelmatig aan werk rondom ons huis, ondehoud / tuinieren.

Was voorheen werkzaam bij de TuDelft en ben nu huisvader.

Afgelopen weekend een Samsung Smart Tv.(slaapkamer) gekocht,dus vandaar mijn intresse naar dit forum.

Kijk graag films die ik opneem met ext. decoders gekoppeld aan een prima audio instalatie,en Tv.

Lot
Big Cheese
Opties

Welkom allemaal op de Community, leuk dat jullie je hebben voorgesteld!

Veel plezier met de diverse onderwerpen die hier allemaal aan bod komen :smileyhappy:


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
BruceH
Community Manager
Opties

Last but not least, laat ik mij ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Bruce en ben onlangs aangesloten bij het team waarna ik mijzelf Moderator van dit forum mag noemen 😁 Ik ga mijn uiterste best doen om jullie van antwoorden te voorzien op de community, maar ben uiteraard ook altijd in voor een praatje omtrent alles wat met Samsung, voetbal, series en gamen en feestjes te maken heeft.

 

Stay in touch!

 

 

 

 

 

rsz-846676
Dimitri1
First Poster
Opties

Ik heet dimitri ben een samsung telefoon gebruiker houdt van technologie werk fulltime  hou van films en series en lezen van boeken hou nieuwe producten van samsung nauwlettend in de gaten kopen of niet ook bright beurs bezocht vele mooie dingen gezien van Samsung  groetjes allemaal dimitri