Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung WW90M760NOA maakt gaten in de was.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2019 03:14 PM)
842 Weergaven
PHalman
Apprentice
Opties

In april jongstleden deze wasmachine gekocht bij de Mediamarkt. We gingen voor een ander (standaard) merk, maar de verkoper wist ons te overtuigen. Ondanks de prijs. Op zich niet ontevreden met de bediening e.d. van de machine. 

 

Helaas kreeg ik in mei al een kapotte sok te verwerken. Hier geen aandacht aan besteedt, omdat ik vermoedde dat die sok al kapot was voordat hij de machine in ging. Een week later kwam een T-shirt er kapot uit. Ook hier vermoedde ik, dat het aan mezelf lag, omdat het een heel oud T-shirt was (10 jaar oud)

 

1 Maand later toch weer een kledingstuk. Nu begon ik toch te twijfelen. Was wel weer een sok, maar dit keer een vrij nieuwe. Helaas ook deze sok niet bewaard.

 

Net voor de vakantie ging een BH en een Sok kapot. BH verkeerd in de machine gedaan (zonder zakje). Deze was met de haakjes in de sok blijven hangen. Ergens in de machine moet er nu zo'n kracht op de sok en de BH hebben gezeten, waardoor het bandje van de BH totaal losgescheurd is. Ik had dus een BH zonder haakjes en die zaten aan een kapotgescheurde sok. Ik heb deze bewaard en op de foto gezet.

 

Vanmorgen was een T-shirt van mijn zoon aan de beurt. Compleet losgetrokken. Geen idee wat ik nu verkeerd doe. Ik weet nu even niet wat te doen. Begin hier gigantisch van te balen. Het liefst doe ik de machine terug, tenzij er een oplossing voor komt.

 

Help. Wat kan hier aan gedaan worden. Wil hier ook nog melden, dat in het begin van het wassen, de wasmachine een aparte geur afgeeft. Net alsof er iets begint te branden. Ik vermoed dat het opwarmen van het water tot 40 graden deze geur afgeeft.

 

Tot nu toe zou ik in ieder geval niemand adviseren om een dergelijke wasmachine aan te schaffen. Hopelijk weet iemand een oplossing zodat de geur en het scheuren niet weer gebeurd (Met mijn vorige wasmachine (15 jaar oud uiteindelijk) is dat nog nooit gebeurd).

 

Hieronder een paar foto's. Het bandje krijg ik trouwens met geen mogelijkheid zelf losgetrokken. Er moet dus in de machine ergens een grote kracht worden uitgevoerd om dit voor elkaar te krijgen.

BHMetSok.jpegTShirt.jpeg

0 Likes
67 Antwoorden
PHalman
Apprentice
Opties

Heb vrijdag 4 oktober via de telefoon een voorstel gekregen tot inname van de wasmachine. Hartstikke goed. Zou alleen nog een mail krijgen met de gemaakte afspraken. Tot dusver nog niets ontvangen. Hopelijk komt het toch snel want ik kan niet zonder een wasmachine. Vorige week alweer een hemd stuk uit de machine gekomen. Ditmaal waren de "bandjes" die over de schouders hangen kapot getrokken. Erg vreemd dat het ook beide bandjes (dus van de linker- en de rechterschouder) kapot zijn gegaan (Foto hieronder). 

 

Daarnaast gisteren eens zonder "bubble" gewassen. Prompt kreeg ik een 5ud-error. Opgezocht wat het was. 1 Site vermeld storing aan een onderdeel die dan vervangen moet worden. Er stond een knoppencombinatie op zodat ik door kon gaan en de melding dat als het vaker voor komt het onderdeel echt vergangen moest worden. Ik heb de machine door laten gaan en kon de was er daarna uithalen.

 

Vandaag weer gewassen. Kreeg na verloop van tijd weer een 5ud-error. Baalde ervan gezien het bericht dat ik eerder had gelezen, maar toch maar eens verder gezocht. Prompt ging de machine weer verder lopen (heb zelf geen enkele knop ingedrukt. was niet eens in de buurt), maar hield na 15 minuten weer op met een 5ud-error. Via een andere site kwam de melding, dat er misschien teveel schuimvorming was en dat het wasmiddelbakje doorgespoeld moest worden. Hoewel ik dit nooit gebruik (wasmiddel gaat rechtstreeks in de trommel), toch maar eens gekeken, omdat ook het filter losgehaald moest worden. Bleek de machine gisteren een sok te hebben "opgevreten". En dan ook letterlijk. In het filter bleek een sok te zitten (die ik gisteren inderdaad al miste, maar de wasmachine daarvan niet de schuld had gegeven). Ik snap nu waar de 5 ud-error vandaan kwam.

Wat mijn verbazing echter trok was dat een dergelijke sok toch zo kan verdwijnen. Waar moet de ruimte dan zijn waar die sok in kan verdwijnen. Daarnaast de "honger" van de machine in deze sok. Er is amper een sok in te herkennen. Ook hiervan maar een foto bijgevoegd voor een verklaring. Misschien dat dit een beter beeld kan werpen op het kapot maken van de kledingstukken?

 

Het vertrouwen in deze machine was al laag, maar het wordt er echt niet beter op.

 

PA151556.JPGPA151557.JPG

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@PHalman, ik zie dat je uiterlijk de zeventiende van deze maand een reactie van ons mag verwachten. Ik wil je vragen het tot die tijd nog even af te wachten.

rsz-846676
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Beste mensen,

 

Uw hulp is erg vriendelijk vanaf de 1e lijn. Alleen dan begint de ellende. Ben nu al zeker 2 maanden bezig om iemand van de 2e lijn te pakken te krijgen. 1 Keer was het blijkbaar bijna gelukt. Tenminste. Ik kreeg een telefoontje van iemand die vertelde dat het ging over mijn probleem. Ik vermoedde dat het iemand van Samsung was, maar het Surinaamse accent verstond ik helaas niet goed. Vervolgens verbrak mijn telefoon de verbinding (helaas doet mijn telefoon die soms. Heb soms geen verbinding bij inkomende gesprekken). Heb direct proberen te bellen, maar niemand kon erachter komen wie had gebeld en of ik al was gebeld. Wel werd mij verteld dat er zou worden teruggebeld. Dit is tot nu toe niet gebeurd, terwijl dit al zeker 4 keer na het bellen met het algemene nummer is beloofd. 

Aan jullie als 1e lijn ligt het niet. Vandaag is de belofte weer gemaakt (wordt voor woensdag gebeld). Zal nog geen namen noemen, maar krijg van alle kanten al advies om een radar, consumentenbond of kassa in te gaan schakelen met die belbus of stekeligheden (want daar begint het nu wel op te lijken na zoveel tijd). Ben benieuwd!!!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PHalman,

 

Nog niet opgelost? Ik heb het aangekaart, echter is degene die jouw dossier behandeld momenteel niet aanwezig. Kun je mij in de tussentijd een korte statusupdate geven? Mag ook via een privébericht.

rsz-846676
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Beste BruceH,

 

Had uw bericht van maandag gemist. Vandaar nu pas dit antwoord. Tot nu toe nog steeds niet gebeld door Samantha Oostwijk (volgens mij is dit al de 5e keer dat ze de afspraak niet na komt). Wordt er een beetje moedeloos van.

 

Volgens jullie als Samsung heb ik een call-nummer: 3101692517.
De wasmachine heeft als nummer: 0T4B5ADM700179L.

 

Hopelijk kunt u hier iets mee. Ik hoor graag als u nog meer info nodig heeft.

 

Alvast bedankt voor het oppakken.

0 Likes
Vdbergh
First Poster
Opties

Wij hebben blijkbaar t zelfde probleem. Vanavond tot de ontdekking dat ik weer n kledingstuk kapot heb dat uit de wasmachine komt. Dit is denk ik al de 6de keer in nog geen jaar tijd, dat ik nu eens dacht hee dit is niet meer normaal en ben gaan googlen.

t begon met n nieuw boxpakje, n hele jurk, ondergoed slabbers van de kinderen en nu n vaatdoek. T is allemaal in n hoekje of bij de drukknoppen, t lijkt wel of t ergens tussen komt te zitten en de wasmachine met n enorme kracht het stuk trekt. Al eens in de wasmachine gevoeld en vorige week met n panty, maar niks te vinden. 

5DBF2397-43F1-4DAA-831E-485B3F5424FA.jpeg

 

0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Afgelopen vrijdag dus gebeld door een Vincent Schubert van Samsung. Hij geeft aan, dat ik de procedure bij Mediamarkt opnieuw moet beginnen. Blijkbaar is het probleem van de 2e machine niets te achterhalen. Kan niet zeggen, dat ik dan veel vertrouwen heb in de administratie bij Samsung, dat dergelijke belangrijke afspraken niet zijn terug te halen. Maar ook nu denk ik... ok, waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Hopelijk worden die fouten nu goed opgepakt en uiteindelijk weggewerkt.

Het enige wat ik wil is deze wasmachine weg en het geld terug. Machine heeft namelijk de afgelopen week weer 2 onderbroeken kapot gemaakt. Gaten zijn niet groot, maar onderbroeken niet meer te gebruiken. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Laat je weten wat daaruit is gekomen? @PHalman

rsz-846676
0 Likes
Vdbergh
First Poster
Opties

Goedendag helaas hebben wij hetzelfde probleem met deze wasmachine , zouden jullie contact met ons op kunnen nemen, we hebben de wasmachine  nog niet eens een jaar en al 8 producten verscheurd . Dit mag niet kunnen gebeuren en graag zou ik reactie willen van jullie??? Contact maken lukt heel moeilijk hier en ik lees dat meerdere mensen hier problemen mee hebben. Mijn 06 is 0642623246 

asjeblieft neem onze klacht serieus  

0 Likes
Vdbergh
First Poster
Opties

Goedendag helaas hebben wij hetzelfde probleem met deze wasmachine , zouden jullie contact met ons op kunnen nemen, we hebben de wasmachine  nog niet eens een jaar en al 8 producten verscheurd . Dit mag niet kunnen gebeuren en graag zou ik reactie willen van jullie??? Contact maken lukt heel moeilijk hier en ik lees dat meerdere mensen hier problemen mee hebben. Mijn 06 is 0642623246 

890DCA15-72F4-495C-860D-F121B456B075.jpeg

 

Hier zit die vast en ik neem aan dat andere mensen hier ook problemen mee hebben  aub doe hier iets mee Samsung bel mij op voor een oplossingHier zit die vast en ik neem aan dat andere mensen hier ook problemen mee hebben aub doe hier iets mee Samsung bel mij op voor een oplossing

 

asjeblieft neem onze klacht serieus  

0 Likes