Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vrienden maken in samsung health

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2017 10:11 AM)
1794 Weergaven
wendylecomte
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Sinds kort heb ik een samsung S8. voorlopig zeer tevreden van Samsung Health maar ik heb een vraag. Kan ik enkel vrienden toevoegen waarvan hun telefoonnummer in mijn bezit is?

Is er geen mogelijkheid om via de worldwide challenge de mensen die op ongeveer hetzelfde niveau zitten als vriend toe te voegen?? Bij fitbit kon ik dat vroeger wel....

 

Bedankt

Wendy Lecomte

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S8! :face-with-tears-of-joy:

Het klopt dat het toevoegen van vrienden gebeurt op basis van de telefoonnummers gekoppeld aan Samsung Health/Together in je contactenlijst. Het is op dit moment niet mogelijk om op een andere manier vrienden toe te voegen in Samsung Health.

Hoe bevalt je nieuwe S8? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S8! :face-with-tears-of-joy:

Het klopt dat het toevoegen van vrienden gebeurt op basis van de telefoonnummers gekoppeld aan Samsung Health/Together in je contactenlijst. Het is op dit moment niet mogelijk om op een andere manier vrienden toe te voegen in Samsung Health.

Hoe bevalt je nieuwe S8? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
wendylecomte
Apprentice
Opties

bedankt voor je antwoord Kevin! jammer, ik mis deze functie echt. voor de rest ben ik nog van alles aan het ontdekken. het toestel valt in zeer goede aarde! 

wanneer ik fiets en ik start deze activiteit dan registreert hij perfect. het jammer is wel dat hij tegelijkertijd stappen registreert. moet ik stappen dan telkens handmatig uitzetten??

 

 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Wendy,

 

Je suggestie is sinds de laatste versie van Samsung Health toegevoegd!

 

Je kunt nu op twee extra manieren vrienden maken in Samsung Health zonder hun telefoonnummer te hebben. Je kunt de QR code van iemand scannen, of naar hun profiel gaan (via de uitdaging) en op Vriend Toevoegen drukken.

 

Zorg ervoor dat Samsung Health is bijgewerkt naar de laatste versie voor deze functies.

 

Veel sportief plezier! :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
0 Likes
Cinneke
First Poster
Opties
We zitten nu in 2019. Is het inmiddels wel mogelijk om vrienden te maken in de worldwide challenge?
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Jazeker,  @Cinneke. Dat heb ik op 2-12-2017 in dit topic laten weten. Die methode, via het profiel op "Vriend toevoegen" tikken, werkt bijna twee jaar later nog steeds.


kevin-sig
0 Likes
Superstans65
Explorer
Opties

Dus, ook voor mij geldt deze vraag, als je zelf niemand kent die een Samsung watch heeft, en je dus geen QR code kunt scannen, en ook niet zomaar in een uitdaging op een willekeurig profiel wilt gaan klikken, dan is er geen extra optie dat Samsung suggesties voor vrienden doet, of je contact lijst doorzoekt naar wie ook een watch heeft? Helaas zal ik dan altijd alleen blijven, vrees ik 🤔

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je Samsung Health op je telefoon staan, @Superstans65? Dan doorzoekt de app, mits je hier natuurlijk toestemming voor hebt gegeven, via het tabblad Together ook je contacten. Dit wordt gesynchroniseerd met je horloge. Want ook in Samsung Health geldt: niemand mag met kerst alleen zijn :winking-face:


kevin-sig
0 Likes
Superstans65
Explorer
Opties

Ja zeker heb ik dat, via die app ben ik hier terecht gekomen. Ik heb dat ook aanstaan, en toestemming gegeven. Blijkbaar dan geen contacten met een Samsung watch.... 😥

0 Likes