Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

€100 extra inruilwaarde bij defect toestel?

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2017 09:46 AM)
844 Weergaven
NiekB
Apprentice
Opties

Mijn iPhone 6S is erg beschadigd (scherm is compleet gebarsten en zit los, home-knop ontbreekt, frame is iets verbogen. Er vanuit gaande dat deze iPhone 6s geen inruilwaarde meer heeft, kom ik dan nog wel in aanmerking voor de € 100 die als extra inruilwaarde wordt geboden als ik een nieuwe Galaxy S8 koop?

 

Oftewel, als ik een smartphone zonder inruilwaarde inruil bij aanschaf van een nieuwe Galaxy S8, krijg ik er dan € 100 voor?

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb tóch nog antwoord ontvangen. Je kunt inderdaad gewoon via ons meedoen, let wel op dat het een deelnemende winkel is (sommige winkels hebben hun eigen actie). Je krijgt dan inderdaad de 100 euro, verder krijg je niets voor het toestel.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Niek, wat heb je met dat toestel gedaan .. Ik adviseer niet over je nieuwe S8 heen te rijden met een vrachtwagen :winking-face: Maar inderdaad, de 100 euro staat vast. De verdere waarde zal waarschijnlijk geschat worden op een dikke, vette 0. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
wendylecomte
Apprentice
Opties

Zeker Nick?

Bij mediamarkt aanvaarden ze enkel functionerende toestellen voor de 100 euro korting...

 

Wij hadden ook een toestel met een barst (werkte voor de rest wel) maar werd niet aanvaard.

0 Likes
NiekB
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie Nick.
Dan denk ik dat ik na 6 jaar iPhone de overstap naar Samsung ga maken. En zal voortaan beter opletten als ik met laptop en smartphone de trap af ga..
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Niek, voor nu houd ik het toch nog eventjes open. Ik ben in contact met onze promotie afdeling en krijg waarschijnlijk maandag antwoord. Ik vind namelijk het bericht van Wendy vreemd (in het context van de conclusie van Media Markt) en wil dus toch kijken of de voorwaarden zijn aangepast. Wacht het dus eventjes af :winking-face: 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb tóch nog antwoord ontvangen. Je kunt inderdaad gewoon via ons meedoen, let wel op dat het een deelnemende winkel is (sommige winkels hebben hun eigen actie). Je krijgt dan inderdaad de 100 euro, verder krijg je niets voor het toestel.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
NiekB
Apprentice
Opties
Super. Bedankt voor het navragen!
0 Likes