Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

aankoopdatum

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2016 11:49 AM)
468 Weergaven
ka1
Student
Opties

Ik wil heel graag de VR-bril bestellen die bij mijn abbonement van de s7 edge zit. nu heb ik al een paar keer geprobeerd om de aanvraag in te dienen, maar hij blijft aangeven dat ik de juiste aankoopdatum moet invullen (dit kan niet omdat ik alleen maar uit de maand december kan kiezen en ik heb hem in augustus besteld). Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen? :smileysurprised:

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi ka1,

De actie met gratis Gear VR bij aankoop van een Galaxy S7 of S7 Edge is ingegaan op 5 december. Een Galaxy gekocht in augustus valt dus helaas buiten de actieperiode. Daarom lukt het niet om het formulier in te vullen met een datum voor 5 december. Sorry 😞

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi ka1,

De actie met gratis Gear VR bij aankoop van een Galaxy S7 of S7 Edge is ingegaan op 5 december. Een Galaxy gekocht in augustus valt dus helaas buiten de actieperiode. Daarom lukt het niet om het formulier in te vullen met een datum voor 5 december. Sorry 😞

kevin-sig
0 Likes
ka1
Student
Opties

Thx voor de reactie! Ik ben nu in overleg mijn mijn provider, omdat ik hem niet eerder kon bestellen vanwege nummerbehoud (gaf toen een foutmelding). Ik had hier eerder wat extra vaart achter moeten zetten denk ik. :')

 

Fijne jaarwisseling alvast!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je hem nu pas ontvangen via je provider? Daar heb je wel heel lang op moeten wachten!

Welke datum staat er op de bon die je bij ontvangst (of via de e-mail) kreeg? Vaak is de datum van ontvangst de ingangsdatum van je contract en daarmee ook de aankoopdatum die je kunt invullen. Als hier een datum na 5 december staat kun je meedoen met de actie, als er augustus staat is de bon echt niet geldig voor deze actie.

Jij in ieder geval ook alvast een fijne jaarwisseling! 🎆

kevin-sig
0 Likes