Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartlock werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2017 01:04 PM)
27241 Weergaven
Lian
Student
Opties

Ik heb een samsung Galaxy J7 waarop ik via smart lock o.a. mijn thuisadres als veilig adres heb ingesteld. Maar toch moet ik mijn telefoon telkens na een paar minuten niet gebruikt te hebben opnieuw ontgrendelen met de code. Waar kan dit aan liggen, hoe kan ik dit oplossen? 

0 Likes
Spring naar oplossing
78 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Oh oké, duidelijk! Laat maar even weten of 't nu wel goed werkt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Nee het werkt soms wel en meestal niet.

Hier had ik voor dat jullie nieuwe software op mijn tel zetten geen last van.

Heb thuis uitgeschakeld maar dat mag niet baten☹

0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Ik heb thuis gecontroleerd in Maps en dat is mijn huis adres dus dat is oke. Ook heb ik mijn toestel op jullie aanraden weer naar fabrieks instellingen terug gezet dit mag niet baten veel werk voor niets. Moet ik misschien het cachet een keer legen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Miogirl,

 

jammer dat de reset niets heeft uitgehaald. Ik neem aan dat je de Smart Lock opnieuw hebt ingesteld? Werkt het af en toe wel/niet of helemaal niet?

 

Je kunt inderdaad nog proberen de cache partitie te legen, ik zag dat dat als oplossing werd aangedragen.

rsz-846676
0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Hij werkt soms wel en soms niet  gisteren overdag de hele dag prima en in de avond werkte het niet meer.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zou je eens kunnen proberen om het gebied iets te vergrootten?
Dus even de locatie wissen en daarna opnieuw toevoegen bij de Smartlock instellingen.
Bij mij werkt het nu ook al 2 dagen prima!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Hoe stel je een groter gebied in?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je naar de Smart lock instellingen gaat, kies je Vertrouwde plaatsen > Klik je op vertrouwde plaatsen toevoegen en dan kies je een iets groter gebied bij jou in de straat. Want de Thuis locatie kun je namelijk niet vergroten. Dus door meerdere locaties toe te voegen in de buurt zou hij het beter moeten doen. Binnenshuis is namelijk de GPS bereik niet optimaal, hierdoor kan het dus een beetje afwijken. Wat doet hij als je Google maps opent en je staat buiten voor je deur? Dan klopt de locatie wel toch? En als je daarna naar binnenloopt en je toestel ontgrendeld? Werkt het dan nog niet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Ik heb de locaties aangepast en ik ga kijken of dit werkt. Dank je wel voor de tip👍

0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt niet smart lock geeft er gewoon steeds de brui aan. Dynafix heeft gezegd dat ik het toestel maar weer moet aanmelden en opsturen. Ben ik weer mijn toestel een week kwijt. Zou de gps niet meer naar behoren werken door de reparatie?

0 Likes