Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartlock werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2017 01:04 PM)
27340 Weergaven
Lian
Student
Opties

Ik heb een samsung Galaxy J7 waarop ik via smart lock o.a. mijn thuisadres als veilig adres heb ingesteld. Maar toch moet ik mijn telefoon telkens na een paar minuten niet gebruikt te hebben opnieuw ontgrendelen met de code. Waar kan dit aan liggen, hoe kan ik dit oplossen? 

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Lian!

 

Zou je eens kunnen proberen om de naar de Veilige plaatsen te gaan -> Druk op je adres 'Thuis' -> Klik op Deze locatie inschakelen.

 

Houdt er rekening mee dat het toestel in een straal van 80 meter dan dus geen patroon/vergrendeling meer nodig heeft.

 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Na testen is gebleken dat Smart Lock niet continu correct locatie bepaalt. Het ligt momenteel bij de juiste partijen zodat er zo snel mogelijk naar een oplossing gekeken wordt. Houd de telefoon up-to-date zodat je de oplossing meteen hebt wanneer deze beschikbaar is. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

78 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Lian!

 

Gaaf toestel die Galaxy J7 😁 Hoe heb je de Smart Lock precies ingesteld? Door middel van een 'Veilige plaats' of op basis van Lichaamsdetectie of een van de andere opties? Als je gebruik maakt van de Veilige plaatsen, dient je Locatie wel aan te staan. Wellicht dat dit de boosdoener is! Je kan dit inschakelen door van boven naar beneden te vegen op je toestel en op Locatie te drukken. Laat je even weten hoe dit gaat?

rsz-846676
0 Likes
Lian
Student
Opties
Het is inderdaad een fijntoestel maar de smart lock - veilige plaatsen werkt helaas niet goed, ondanks dat ik de gps aan heb staan.
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Lian!

 

Zou je eens kunnen proberen om de naar de Veilige plaatsen te gaan -> Druk op je adres 'Thuis' -> Klik op Deze locatie inschakelen.

 

Houdt er rekening mee dat het toestel in een straal van 80 meter dan dus geen patroon/vergrendeling meer nodig heeft.

 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!

rsz-846676
0 Likes
Mir
Student
Opties

Telkens wanneer ik thuiskom, en dit is dus ingesteld als veilige plek, werkt mijn smart lock niet meer. Elke keer moet ik smart lock voor deze plek uit- en weer aanzetten en mijn toestel herstarten. Dit lijkt me niet de bedoeling. Wat is de oplossing? Bedankt alvast!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mir,

 

dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. 

 

Als je thuiskomt en je voert je pincode/patroon etc. in, moet je daarna nog steeds je toestel unlocken? Na 4 uur zou de lock weer inschieten, maar binnen die 4 uur zou je hem moeten kunnen ontgrendelen zonder een patroon of iets dergelijks in te voeren. 

rsz-846676
Buckie
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem sinds kort ook met mijn Galaxy S8. Veilige locatie thuis werkt een tijdje en dan niet meer. Opnieuw opstarten helpt soms en soms niet. Mijn GPS staat altijd aan.

0 Likes
Miogirl
Journeyman
Opties

Hier het zelfde probleem bij mijn s8de smartlock werkt niet meer nu mijn toestel bij samsung is geweest om het scherm te vervangen. Ze hebben nieuwe sofware geïnstalleerd. Voor heen deed smartlock het prima nooit problemen.

Bij het instellen van smartlock moest ik een keuze maken tussen gps of een combinatie gps, WiFi en nog iets. Ik heb voor gps gekozen maar met spijt als haar op mijn hoofd maar kan de instelling niet terug vinden. Grrrr smartlock werk nu helemaal niet meer

 

Helpppppp

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als jullie thuis, wanneer de functie niet werkt, naar de gps optie kijken, klopt jullie locatie dan verder wel? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Buckie
First Poster
Opties

Mijn GPS staat ingesteld op hoge precisie. Keek zojuist in Maps en mijn locatie klopte niet meer. Heb in Maps mijn thuisadres aangepast en ook in veilige locaties. Nu werkt Smart Lock weer. Kijken hoelang het nu duurt.

0 Likes