Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy S8 steeds vanzelf terug naar home screen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2019 06:31 PM)
1590 Weergaven
repzak
Journeyman
Opties

hallo allemaam,

 

ik heb nu anderhalf jaar een samsung galaxy s8 en sinds kort gaat hij steeds vanzelf terug naar home screen, hij sluit de app niet af maar zet hem wel op de achtergrond en dat elke 5 sec dus ik kan weinig doen zo met mijn telefoon. ik heb hem al 2 keer factory reset gedaan en daarda een backup terug gezet dat leek te werken maar was voor korte duur, na een nachtje slapen was het probleem weg nu is het een probleem van komen en gaan, soms 2 x per dag soms een week niet.

heeft er iemand ervaring met dit probleem en weet iemand een oplossing hiervoor.

 

alsvast bedankt,

 

vriendelijke groeten Repzak,

0 Likes
16 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@repzak Dat schiet allemaal niet op zo te lezen. Als een reset niet heeft geholpen, dan ben ik bang dat er een reparatie aan te pas moet komen. Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice. Zolang 'ie binnen de twee jaar fabrieksgarantie valt en er geen sprake is van gebruikersschade, kan dit kosteloos gedaan worden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
-DJ-
Student
Opties

Ziggo beveiligingssoftware erafhalen lijkt bij mij oplossing te zijn

Tim
GrandMaster
Opties

@-DJ- Fijn dat dit voor jou heeft geholpen? @repzak Kun je dat ook eens proberen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
repzak
Journeyman
Opties

Een hele late  reactie sorry, maar die oplossing is eigenlijk een beetje mijn laatste optie ik hoopte dat er iemand dit al had gehad en heb reactie over de ziggo virus dus laten we het hopen dat dit werkt 

0 Likes
repzak
Journeyman
Opties

Dit ga ik zeker proberen, ik wacht even tot hij het weer heeft en dan gooi ik het eraf kijken of het werkt ik kom hier nog op terug bedankt alvast

Tim
GrandMaster
Opties

@repzak houd me op de hoogte!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
repzak
Journeyman
Opties

jahoor deze week was ik op vakantie en wou een foto maken van de kinderen en hij had het weer steeds terug naar begin scherm dus ik snel ziggo virus app opzoeken en verwijderen na 3 pogingen was ik eindelijk snel genoeg en jahoor daarna deed hij het meteen weer gelukkig nog de foto kunnen maken en tot nog toe geen problemen meer ondervonden. ik ben blij dat de oplossing vrij simpel is uiteindelijk. bedankt allemaal voor jullie suport.

Nick
MegaStar
Opties

Vreemd dat deze app zo slecht werkt, maar fijn dat het opgelost is!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
-DJ-
Student
Opties

Geloof dat Ziggo deze software ook maar inkoopt F-Prot was het dacht ik. Gelukkig heb ik Kasperky abo waar ook Android bijzit dus ga deze gratis ziggoservice zeker niet meer terugzetten

0 Likes