Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sales Event 2018

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2018 03:45 PM)
3065 Weergaven
BruceH
Community Manager
Opties

Gisteravond zijn we met onze Experts ( @KevinW & @Replicah), Community gebruikers @DickKoster en @henklbr en een tweetal Moderators naar het Samsung Sales Event in Nieuwegein geweest. Normaal gesproken komen hier alleen verkopers en retailers op af, maar speciaal voor onze meest actieve leden hebben we een avond georganiseerd waar ook zij een kijkje achter de schermen konden nemen. 

 

salesevent.PNG

 

Flip. (LH55WMHPTWC/EN)Flip. (LH55WMHPTWC/EN)We werden, onder het genot van een drankje en hapje, welkom geheten door Lukas Schmeink, de Vice President van Samsung Benelux.

 

Om gelijk met je neus in de boter te vallen, gaf hij ook een kleine sneak-peak met wat er verwacht kan worden van Samsung in de toekomst. 

Bij de presentatie werd gebruik gemaakt van de Flip (LH55WMHPTWC/EN); een handige tool die je in diverse situaties goed kunt gebruiken, op kantoor, school of gewoon om je creativiteit op los te laten.

 

Op een lege maag konden we natuurlijk niet aan de rondleiding beginnen, dus stond er een heerlijk diner voor ons klaar. 

 

De Moderators, Experts en Community leden, Henk en Dick .De Moderators, Experts en Community leden, Henk en Dick .IMG-20180314-WA0096.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hierna werd een rondleiding gegeven. Deze werd verzorgd door de trainers van de productgroepen huishoudelijke apparaten, audio/visueel, mobiel/tablet/wearable en IT. Zo zijn we alles te weten gekomen over de nieuwste innovatieve Samsung producten.

 

Powerstick PRO

Zo werd bijvoorbeeld de Powerstick PRO getoond. Dankzij zijn extreme zuigkracht met maar liefst 150W(!) is je huiskamer binnen no-time schoon. Ook kom je eenvoudig bij lastige plekken, zoals onder de bank of je bed dankzij het flexibele handvat. Met een opgeladen batterij kun je tot maar liefst 40 minuten stofzuigen, ook is de batterij uitneembaar.

 

powerstick1.jpg

De Powerstick in actieDe Powerstick in actie

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

Bigger, Better, Cooler

Je kunt het je vast wel voorstellen, zit je net je favoriete serie te kijken, kom je erachter dat je glas leeg is en er nog maar één kaasblokje op de plank ligt. Maar je wilt de cliffhanger natuurlijk niet missen! Daar heeft Samsung wat op bedacht. Een slimme koelkast waarmee je met een tik op het scherm zorgeloos verder kunt kijken. Deel het scherm van je telefoon of TV op het ingebouwde scherm en kijken maar!

Dat is nog niet alles, sta je in de supermarkt, maar ben je helemaal vergeten of je nog melk in de koelkast hebt staan? Ook daar hebben we wat op bedacht. Door middel van de Smart Things app kun je eenvoudig een foto ophalen die door de koelkast is gemaakt, zodat je precies ziet wat je nog wel en niet in huis hebt.

 

Wat een ruimte!Wat een ruimte!

koelkast2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nauwkeurig koken met inductie

Als je voor het eerst kookt met inductie, mis je het gevoel van het gas aansteken en het zien van de vlam. Samsung's innovatieve Virtual Flame Technologie™ vertelt je precies hoe heet elke kookzone is. Door middel van deze technologie, worden de vlammen nagebootst zodat je toch een beeld hebt van waar je precies op staat te koken.

 

Ook heeft hij een afneembare draaiknop. Met de magnetische draaiknop bedien je de temperatuurinstelling van de Chef Collection Kookplaat zeer nauwkeurig. De knop is volledig afneembaar waardoor je gemakkelijk het gehele oppervlak schoon kunt maken.

 

Op een laag pitje.Op een laag pitje.Virtual Flame Technologie in actie.Virtual Flame Technologie in actie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Twee keer zoveel tijd voor je zelf

Quickdrive zorgt ervoor dat wassen dubbel zo snel gaat en 20% minder energie verbruikt, terwijl het wasresultaat hetzelfde blijft. De wasmachine is uitgerust met een ‘Q-Drum™’ die bestaat uit een ‘hoofdtrommel’ met ‘achterplaat’ die onafhankelijk van elkaar bewegen, zodat je kleding dynamisch wordt gewassen door de samenwerkende bewegingen. De wasmachine zorgt voor een snelle, krachtige wasbeurt en houdt je kleding mooi.

 

Een sok vergeten? De Quickdrive wasmachine is uitgerust met het AddWash™-deurtje, voeg snel en eenvoudig vergeten kledingstukken toe, ook als het wasprogramma al begonnen is. Je kunt zo ook gemakkelijk handgewassen kleding toevoegen die je alleen maar wilt spoelen of centrifugeren.

 

sok2.jpgsok1.jpg

 

Ook hebben we de wasmachine nog slimmer gemaakt. Een AI-aangedreven wasassistent garandeert een perfect wasresultaat. Q-rator is een intelligent managementsysteem* dat gebruikmaakt van data verzameld aan de hand gebruikersinteracties** zodat de QuickDrive wasmachine efficiënter gebruikt kan worden. 'Laundry Recipe' geeft aan wat het beste wasprogramma is***, 'Laundry Planner' helpt je bij het optimaliseren van je wasschema****, en 'HomeCare Wizard' maakt het mogelijk om op afstand problemen op te lossen.

 

screenie.PNG

*Beschikbaar voor Android- en iOS-apparaten. Een Wi-Fi verbinding is vereist.
**Slaat gebruikersgegevens, voorkeuren en gebruikspatronen op om nuttige opties voor te stellen.
***Samsung is niet aansprakelijk voor enige schade die voortkomt uit het invoeren van incorrecte informatie door de gebruiker.
**** Aanbeveling van het wasprogramma is alleen gebaseerd op de wasduur, dus is misschien niet geschikt voor alle materialen of elke vuilgraad.

 

 

Samsung QLED 2018

Vorig jaar introduceerde wij onze eerste QLED serie op de markt, met groot succes! Nu is het tijd om te laten zien wat wij nog meer kunnen met de QLED 2018 serie. 

 

Niet iedereen vind zo'n grote TV mooi in de woonkamer. Samsung zou Samsung niet zijn als we niet ook daar iets op hebben bedacht. Zet Ambient Mode aan en je krijgt drie opties te zien: ‘DECOR’, ‘INFO’ en ‘FOTO’. Met stijlvolle beelden van vooraanstaande designers verander je het zwarte scherm in een kunstobject.  INFO toont je weersinformatie en nieuw updates en FOTO maakt van jouw tv een fotokader waar je zelf foto’s voor kunt selecteren.

 

Last but not least: Met de SmartThings app kun je een foto van de muur maken, de foto zal dan als achtergrond dienen voor bijvoorbeeld de weerinformatie, zodat het nóg minder opvalt. Zo valt de TV bijna niet op en lijkt het één geheel.

 

Wil je hier nou meer over lezen? Klik dan hier, voor een topic over de QLED.

 

Met de NO GAP wall mount, hangt jouw TV zo plat als mogelijk tegen de muur.Met de NO GAP wall mount, hangt jouw TV zo plat als mogelijk tegen de muur.tv1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IT 

Natuurlijk konden onze IT en handheld producten niet ontbreken. Het super ultra-wide 49 inch scherm heeft een innovatieve beeldverhouding van 32:9. Dit betekent dat je gamescènes volledig overziet, precies zoals de ontwikkelaars voor ogen hadden. En het 1800R curved panel trekt je volledig in je game en geeft je een bioscoopervaring voor films en video's.

 

De Samsung 850 EVO mSATA is een snelheidsmonster. Met de nieuwste Samsung Magician software kun je de RAPID-modus activeren om het ongebruikte PC-geheugen (DRAM) te benutten als buffergeheugen, tot 25% van de totale DRAM-capaciteit. Naarmate de PC meer geheugen bevat, kunnen gegevensverwerking en random QD onder de RAPID-modus tot wel 2x* zo snel worden uitgevoerd.
* PCMARK7 RAW (250 GB): 7 500 < 15 000 (RAPID-modus)

 

Met Samsungs TurboWrite krijg je ultieme lees / schrijfprestaties en wordt jouw computer razendsnel. Leesbewerkingen tot wel 540 MB/sec. & Schrijfbewerkingen tot wel 520 MB/sec.

 

MZ-M5E1T0BWMZ-M5E1T0BWLC49J890DKUX/ENLC49J890DKUX/EN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Subtiel of opvallend?

De Gear Sport is beschikbaar in twee kleuren – de ene subtiel, de andere opvallend. Kies voor tijdloos zwart of helder blauw om jouw look af te maken, in de sportschool of gewoon overdag. Stel doelen voor je gezondheid en voeding in op je telefoon en houd je vooruitgang bij aan je pols: Gear Sport houdt bij hoeveel calorieën je binnenkrijgt en hoeveel calorieën je verbrandt. Als zwemmen jouw sport is, of als je wordt overvallen door een plensbui, ga dan gewoon door. De Gear Sport is waterbestendig tot 5 ATM. Zelfs als je de diepte in gaat, worden je activiteiten gemeten.

 

Een vooruitstrevend model met een luxueuze uitstraling.

De Gear S3 oogt en voelt als een normaal horloge, maar biedt veel meer mogelijkheden zonder dat jij daarvoor iets hoeft te doen. De vertrouwde horloge-elementen zoals roterende ring, kroon en glas kunnen worden gedraaid, ingedrukt of aangeraakt voor alle gemak. En het geeft totale onafhankelijkheid van je telefoon.

Draag de Gear S3 in alle weersomstandigheden en op de meest uiteenlopende plaatsen. Het horloge heeft de IP68-certificatie. De Gear S3 is bestand tegen stof en vuil en kan tot 30 minuten onder water tot een diepte van 1,5 meter.

*Niet geschikt voor zwemmen of duiken.

 

Eenmaal een smartwatch, kun je haast niet meer zonder!

 

Gear SportGear SportGear S3 ClassicGear S3 Classic

 

Last but not least: De S9 en S9+

Natuurlijk konden de S9 en S9+ niet ontbreken!

 

Smartphones zijn vaak de eerste keus voor entertainment. Daarbij is eersteklas geluid belangrijk. Dat vind je in de Galaxy S9 en S9+ terug in de stereospeakers getuned door AKG. Ditmaal niet 1, maar 2 speakers. Die zorgen voor een 

rijk en levendig geluid, waardoor je een theaterachtige audio-ervaring krijgt.

De vingerafdruk is  een klein stukje naar beneden verplaatst, zo kun je nóg makkelijker het toestel ontgrendelen.

Super-Slow Mo. Film in 960 frames per seconden!

 

Voor alle in's en out's raad ik je aan om het S9/S9+ topic eens te lezen. Vanaf morgen liggen ze in de winkels, dus kun je hem ook in levende lijve ervaren!

 

De Galaxy S9+.De Galaxy S9+.De Galaxy S9.De Galaxy S9.

 

Al met al een geweldige en vooral gezellige avond!

rsz-846676
10 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Het was een supergezellige avond waar we weer veel te weten zijn gekomen over de producten die Samsung nu en binnenkort op de markt gaat brengen. Over die producten komt de komende tijd ongetwijfeld meer op de Community te staan :winking-face:

 

Screenshot_20180314-160000_Gallery.jpg

Korte impressie voor op Social Media ^

 

Screenshot_20180314-160452_Gallery.jpg

Ik ben persoonlijk erg onder de indruk van hoe klein het lichaam van groot geheugen tegenwoordig is! Met name de portable SSD's van tot wel 2TB die gewoon in de palm van je hand passen.

 

Screenshot_20180314-161205_Gallery.jpg

En de nieuwste telefoons zoals de A8, Note8 en S9 mogen natuurlijk ook niet ontbreken :face-with-tears-of-joy:

 

 

Er was ook nog een heerlijk appeltaartje, maar deze was op nog voor ik er een foto van kon maken... Dus jullie moeten me maar op mijn woord geloven...

 

Al met al een superleuke avond :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
Replicah
Pathfinder
Opties

Was inderdaad zoals mijn collega's @BruceH & @KevinW aangaven een zeer geslaagde avond. Veel geleerd over de nieuwe producten van Samsung. 

 

Zoals ook de nieuwe Q-led televisie serie. 

 

IMG_1056.jpg

Dankzij de Ambient Mode kun je naast TV-kijken het scherm ook als kunstkader of infoscherm gebruiken. Afhankelijk van de hoeveelheid licht in de ruimte past het toestel automatisch de helderheid van de Ambient Mode aan.

Verder zijn de nieuwe toestellen voorzien van One Invisible Connection. Slechts één transparante stroom kabel gemaakt van onder andere glasvezel. En door de No Gap Wall-mount laat je de TV feiloos opgaan in jouw omgeving en beloofd bijna een naadloze aansluiting op elke muur. 

 

 

Er is een nieuwe inductie kookplaat geïntroduceerd die vlammen op de pannen projecteerd om meer het gevoel na te bootsen van koken met een reguliere gaskookplaat. 

IMG_1055.jpg

Verder is de zilveren knop om instellingen te wijzigen magnetisch en er dus zo vanaf te halen! Superhandig als je snel de kookplaat even wilt schoonmaken, en super gebruiksvriendelijk. Vaak worden door vetten en etensresten de touch-knoppen op inductie kookplaten onbruikbaar. Dit is nu verleden tijd!

 

 

De nieuwe LC49J890DKUXEN 49" Widescreen Curved Panel

IMG_1068.jpg

De foto is niets vergeleken met het werkelijke toestel. En wat is dat prachtig...! 

49" Ultra Wide UWQHD Scherm. (VA). 

Beeldverhouding: 32:9

Verversing: 144 HZ 

Resolutie: 3840 x 1600*

Aansluitingen: HDMI 2.0, Displayport 1,2, 3x USB 3.0, 2x USB-C, Headphone & speaker. 

Met AMD Freesync, Game mode en vesa ophang ondersteuning. 

Verder is de monitor in hoogte verstelbaar, en is de responstijd 4 ms GtG. 

Helderheid is 300 cd/m2. 

Gewoonweg een geweldige monitor. IMG_1065.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verder werd er een prachtig mooie Custom Gaming PC gedemonstreerd. 

IMG_1059.jpg

Gebouwd door Asus stormde dit monster zo door de zaal heen. Een medewerker vertelde mij dat dit prachtige systeem maarliefst € 15.000 mag kosten. Wel jammer dat er voor dat geld een GTX 1080 in zit (en niet een GTX 1080ti). Al met al leuk om te zien! 

 

Het was erg leuk om @Nick@KevinW en @BruceH weer eens te zien, en dankzij hun was het een zeer geslaagde avond. 

 

- Replicah


----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ziet er gezellig uit guys! Helaas kon ik er niet bij zijn gister! Maar ik vermaak me hier in Malta wel met mijn Note 8! 

 

 

https://photos.app.goo.gl/efQax3spfiNuXe5H2
Stars-Moderator-signature-800x200-2
BruceH
Community Manager
Opties

Wrijf het er maar in, @Rohit 😉

rsz-846676
RobertS
Troubleshooter
Opties

Ziet er heel geslaagd uit guys! Helaas kon ik er niet bij zijn, maar vooralsnog groetjes uit Flachau :manwink:

 

20180313_161843_resized.jpg

 

 


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
DickKoster
MegaStar
Opties

Hierbij wil ik me natuurlijk ook bij de rest van de reacties aansluiten.

Ik vond het het enorm leerzaam en gezellig. Ik had eigenlijk geen idee dat Samsung zo innovatief bezig is.

Nogmaals heel erg bedankt voor de invitatie. Ik voelde me zeer vereerd dat ik hier deel van mocht uitmaken!

Deze zijn waarschijnlijk al bekend, maar toch..

 

event1.jpegevent2.jpegevent3.jpegevent5.jpegevent6.jpegevent8.jpeg

 


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
henklbr
Voyager
Opties

Allereerst: dank voor de uitnoding!

 

Vond het een hele leuke avond, heel goed gegeten (de pasta was subliem), en leuk om de nieuwe dingen te zien die Samsung dit jaar op de markt brengt...

 

Helemaal vergeten overigens, om even met de S9/S9+ te "spelen"...

 

Volgende keer zal ik proberen wat "spraakzamer" te zijn; tof om eindelijk de mensen eens te leren kennen achter hun usernames: BruceH KevinW Replicah dkoster & Nick

 

Dit moeten we zeker een keer overdoen, toch?


-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.
DickKoster
MegaStar
Opties

En niet mn handtekening misbruiken..😂🤣


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
SjorsK
Maestro
Opties

Leuk om te lezen hoe het was. Ik moest helaas afwezig zijn door een verplichte training van het werk. 😁

 

Het is altijd leuk om te zien hoe Samsung net weer die volgende stap zet.

MyEmoji_180308_151507_3.gif