Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Oortje AKG werken niet meer goed.. Garantie?

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2018 04:12 PM)
1025 Weergaven
Athome
Journeyman
Opties

Hallo,

 

ik heb tijdens de Pre order (2017) een samsung galaxy S8 gekocht, daar zaten hele mooie AKG oortjes bij ..

maar sinds 2 dagen werkt de afstandbediening niet meer naar behoren .. zo kan ik het volume nog wel harder zetten, maar zachter gaat niet.. als ik het volume zachter wil zetten start de telefoon google op (op meerdere toestellen getest).

er is verder niet de oortjes gebeurd en berg ze telkens na gebruik netjes op in een hoesje .

 

valt dit ook onder de garantie?

ik hoor het graag van jullie..

 

alvast bedankt.

 

gr pascal

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Pascal,

 

welkom op de Community!

 

Kun je via een privebericht jouw adres- en contactgegevens sturen, en daarbij het serie- en IMEI-nummer van de telefoon + de aankoopdatum? Dan stel ik een klantbestand op, waarna ik je instructies kan meegeven voor het versturen van de oortjes.

 

 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Pascal, als het setje nog onbeschadigd is dan heb je nog garantie! Ik ga zorgen dat er contact met je opgenomen word om bepaalde gegevens te verkrijgen zodat jij weer een nieuw setje krijgt!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Pascal,

 

welkom op de Community!

 

Kun je via een privebericht jouw adres- en contactgegevens sturen, en daarbij het serie- en IMEI-nummer van de telefoon + de aankoopdatum? Dan stel ik een klantbestand op, waarna ik je instructies kan meegeven voor het versturen van de oortjes.

 

 

rsz-846676
0 Likes
Niels86
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde verhaal zoals hier omschreven wordt. Waar kan ik terecht? Mvg Niels

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
boven jou bericht staat precies wat je moet doen Niels! :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Niels86
Apprentice
Opties

Thx ik zal een prive bericht sturen naar de moderator.

0 Likes
Darrell7
Apprentice
Opties

Mijn oortjes die ik bij mijn Samsung Galaxy s8 heb gekregen zijn kapot: 1 oortje stopte uit het niets . Ik vroeg me daarom af of mijn oortjes gerepareerd of vervangen kunnen worden. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kun je via een privebericht jouw adres- en contactgegevens sturen, en daarbij het serie- en IMEI-nummer van de telefoon + de aankoopdatum? Dan ga ik ze proberen aan te vragen voor je!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Agnis
Journeyman
Opties

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven. Heb al naar 2 moderators een privébericht gestuurd, maar geen reactie terug.

Mvg, Agnis

0 Likes