Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Groene vlek beeldscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2018 01:31 PM)
14564 Weergaven
linetkoopman
Student
Opties

Drie dagen geleden kreeg ik last van een kleine groene vlek in de rechter hoek van mijn beeldscherm (Samsung Galaxy J7), maar met de dag wordt de vlek groter. Als mijn helderheid op 100% staat dan is de vlek groen, maar als de helderheid lager wordt neigt de kleur meer naar rood te gaan. Heeft iemand een idee hoe dit gebeurd zou zijn en hoe ik dit kan oplossen?WhatsApp Image 2018-03-30 at 13.27.16.jpeg

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Ai, dat ziet er niet gezond uit! Waarschijnlijk is er vlak onder het display een beschadiging ontstaan die deze vlek als resultaat geeft... Ik ben bang dat je dit alleen kunt oplossen met een reparatie. Zie hier voor meer info: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Ai, dat ziet er niet gezond uit! Waarschijnlijk is er vlak onder het display een beschadiging ontstaan die deze vlek als resultaat geeft... Ik ben bang dat je dit alleen kunt oplossen met een reparatie. Zie hier voor meer info: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....

kevin-sig
0 Likes
J52017
First Poster
Opties

Hoi,

 

Ik heb hetzelfde probleem

Het je al een oplossing gevonden?

 

0 Likes
Romy123
First Poster
Opties
Wat is de oplossing geweest? Bij mij is hetzelfde aan de hand.
0 Likes
linetkoopman
Student
Opties

De groene vlek was uiteindelijk zo gegroeid dat mijn hele scherm bedekt was. Een aantal dagen daarna kreeg ik een zwarte scherm en maakte hij rare geluiden. Ik heb uiteindelijk geen oplossing gevonden voor mijn probleem dus heb ik een nieuwe telefoon gekocht. 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Romy,

 

Wat vervelend dat jij dit ook hebt 😞 Zoals hierboven aangegeven is dit toch echt een defect en is de enige optie reparatie.


kevin-sig
0 Likes
JoriRoijackers
First Poster
Opties

@KevinW  schreef:
Ai, dat ziet er niet gezond uit! Waarschijnlijk is er vlak onder het display een beschadiging ontstaan die deze vlek als resultaat geeft... Ik ben bang dat je dit alleen kunt oplossen met een reparatie. Zie hier voor meer info: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....

Hallo,

Wij gebruiken deze telefoons op het werk ook en software technisch vinden we het prima telefoons.

Helaas ondervinden wij wel dezelfde problemen als hier worden beschreven.

We hebben al zo'n 20 telefoons teruggekregen van medewerkers die met dit probleem te maken hebben gehad en hierdoor de telefoon niet meer werkbaar is.

Dit is een natuurlijk een kostenpost waar je niet direct rekening mee houd wanneer je samsung telefoons aanschaft.

De meeste gebruikers hebben een hoesje en geven aan dat er verder geen valschade of iets dergelijks is.

Het is dus makkelijk gezegd om te zeggen dat het een beschadiging is achter het display en gerepareerd moet worden.

Dit kan natuurlijk maar met zoveel gevallen lijkt het er op dat de telefoon niet geschikt is voor dagelijks gebruik.

Hierbij ook 2 voorbeelden van telefoons met dit probleem.

 

 

20190912_094023.jpg

20190912_094120.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als er geen gebruikersschade wordt geconstateerd, dan kunnen we hem binnen de fabrieksgarantie kosteloos repareren. 

rsz-846676
0 Likes
JoriRoijackers
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

Als er geen gebruikersschade wordt geconstateerd, dan kunnen we hem binnen de fabrieksgarantie kosteloos repareren. 


OK, dat is goed om te horen, maar wat ik al zei is dat we dit al zo'n 20x hebben meegemaakt.

Is er verder niets bekend dat dit een mankement van de telefoon zou zijn of een meer structurele oplossing voor dit probleem?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Persoonlijk heb ik dit niet eerder in deze mate voorbij zien komen, maar het is zeker apart.

rsz-846676
0 Likes