Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

[Suggestie/Feedback] Note8 | Samsung Notes | Scrollen met vinger i.c.m. Air View

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2018 09:13 AM)
855 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Hallo,

Een probleem dat ik ervaar met Samsung Notes is dat het niet mogelijk is te scrollen met de vinger terwijl de S Pen 'in bereik' van Air View is − te herkennen aan een kleine cirkel vlak onder de punt van de stylus.

Heeft dit een waarde die ik over het hoofd zie? Mocht dat zo zijn hoor ik het graag, want persoonlijk wil ik, wanneer ik schrijf in plaats van typ, vaak met de vinger scrollen omdat dat mij fijner en sneller lijkt dan de balk aan de rechterkant.

Met vriendelijke groet

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @8Note8,

 

zoals Rohit aangeeft is het inderdaad het één of het ander en zien we vooralsnog geen mogelijkheid om dit door te voeren.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Het is het een of het ander.. Toestel ziet gewoon de pen in de buurt en uit de houder en denkt dat je hem wilt gebruiken.. Ik typ hier op werk namelijk ook nooit met een pen in mijn hand. Ik snap wat je bedoeld maar ik pak dan meestal de pen in mijn andere hand of ik stop de pen terug..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @8Note8,

 

zoals Rohit aangeeft is het inderdaad het één of het ander en zien we vooralsnog geen mogelijkheid om dit door te voeren.

rsz-846676
0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Beiden bedankt voor het reageren.

 

Als het niet anders kan, kan het uiteraard niet anders! 

 

Groet

BruceH
Community Manager
Opties

Geniet van het zonnetje, @8Note8! En alvast een goed weekend. 😉

rsz-846676
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geen dank! Maak je ook nog mooie foto's met je Note 8? Of gebruik je alleen de pen :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
8Note8
Helping Hand
Opties

Ik moet zeggen dat ik meer geniet van de airconditioning dan dat ik geniet van de zon! :smileyvery-happy:

 

Fijn weekend!

0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Voordat ik de Note8 had maakte ik opmerkelijk weinig foto's met mijn smartphones, maar mede door Live Focus heb ik de smaak te pakken gekregen! Ik zal ze binnenkort eens delen!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mocht je een mooi kiekje met ons willen delen, hebben we daar een gaaf topic voor!

 

Bij nader inzien zie ik nog wel dat het je eigen topic is! Hij is uitgegroeid tot een topic met al 70 replies.

 

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Deel-jouw-mooiste-zelfgeschoten-foto-s/m-p/278...

rsz-846676
0 Likes