Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gemiste beloproepen door swipen Android Pie One UI

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2020 12:35 PM)
6420 Weergaven
WNH
Student
Opties

Dag,

Ik heb nu meerdere keren meegemaakt dat ik een telefoon beloproep heb gemist met de Samsung telefoon app. Ik ben recent overgestapt van Windows phone naar een Samsung A70 met android Pie en One Ui. Samsung telefoon app versie 10.2.20.25, oproep versie 10.1.11.24.

Het is zo hinderlijk geworden dat bij meerdere opreopen ik telkens terug moet bellen, terwijl ik ervoor meer dan een halve minuut bezig ben om de oproep te accepteren. Het drukken en swipen komt nauw kijken. Te snel en het pakt het niet. Ik ben simpelweg gewenst op de knop te drukken en binnen een halve seconden begint het gesprek. Het drukken en swipen is mij volkomen niet intuitief met een belfunctie.

Ik ben op zoek naar een manier om de drukknop een drukknop te maken, niet een druk en swipe. Wie weet de oplossing, of in ieder geval Samsung app ontwikkelaar een feedback te geven om een optie in te bouwen om het gedrag van de knop te beinvloeden. De huidige functie is dysfunctioneel voor dagelijks zakelijk gebruik. Graag uw reactie.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @WNH en welkom in de Samsung Galaxy familie! :winking-face:

Ik kan me goed voorstellen dat je er graag een drukknop van wilt maken als je dit al zo lang gewend bent. De reden dat het standaard geen drukknop is, is omdat een drukknop vaak makkelijk per ongeluk (in bijvoorbeeld een broekzak) te activeren is zonder dat je dit door hebt.

Via Instellingen >> Toegankelijkheid >> Interactie en behendigheid >> Hulpmenu (dus niet zoals je zou verwachten oproepen aannemen en beëindigen eronder) >> Eén tik om te vegen kun je het vegen vervangen door slechts op de knop te tikken zoals je wilt. Er komt dan een zwevend icoontje in beeld te staan om het hulpmenu te openen; het is immers een toegankelijkheidsoptie. Als je dit icoontje ingedrukt houdt en naar boven sleept verwijder je hem.

Laat je weten of het gelukt is?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @WNH en welkom in de Samsung Galaxy familie! :winking-face:

Ik kan me goed voorstellen dat je er graag een drukknop van wilt maken als je dit al zo lang gewend bent. De reden dat het standaard geen drukknop is, is omdat een drukknop vaak makkelijk per ongeluk (in bijvoorbeeld een broekzak) te activeren is zonder dat je dit door hebt.

Via Instellingen >> Toegankelijkheid >> Interactie en behendigheid >> Hulpmenu (dus niet zoals je zou verwachten oproepen aannemen en beëindigen eronder) >> Eén tik om te vegen kun je het vegen vervangen door slechts op de knop te tikken zoals je wilt. Er komt dan een zwevend icoontje in beeld te staan om het hulpmenu te openen; het is immers een toegankelijkheidsoptie. Als je dit icoontje ingedrukt houdt en naar boven sleept verwijder je hem.

Laat je weten of het gelukt is?

kevin-sig
john888
Apprentice
Opties
hallo ik kan het hulpmenu icoontje niet verwijderen
wat doe ik verkeerd
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @john888,

Uitschakelen doe je door dezelfde stappen te doorlopen en het schuif weer op uitschakelen zetten. Ga naar: Instellingen > Toegankelijkheid > Interactie en behendigheid > Hulpmenu > Uitschakelen.

Laat je weten of het lukt?

rsz-846676\
0 Likes
john888
Apprentice
Opties

hallo

bedankt voor je reactie , maar als ik dit doe moet ik weer swipen om de telefoon op te nemen  ,ik wil een oproep aannemen  door alleen op de groen knop te hoeven drukken,  maar wil het icoontje niet meer zien .

gr john

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @john88, goedemiddag.

Wanneer je het toegankelijkheidsmenu uitschakelt verdwijnt ook deze optie, wel kun je een oproep aannemen met de volume toets op de zijkant.

Je kunt dit instellen als je de standaard Bel-app opent en op de 3 puntjes rechtsboven tikt. Kies voor instellingen en vervolgens voor Oproepen aannemen en beëindigen, met de optie Volume omhoog voor antwoorden kun je een oproep aannemen met een toets.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
john888
Apprentice
Opties
oke martijn dank je , zal ik proberen

gr john