Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn samsung account werkt niet bij factory reset

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2017 03:17 AM)
1897 Weergaven
Stefanostikkie
First Poster
Opties

Goedennacht,

Ik had een vraag hoe ik mijn telefoon weer door het samsung account screen doorheen haal.

Ik heb mijn hele telefoon gereset omdat ik te veel dingen er op had staan.

Nu kan ik niet inloggen in mijn samsung account ookal voer ik het goede wachtwoord in, email, en heb ik wifi.

Als ik het goede wachtwoord intyp, dan krijg ik een notificatie dat zegt: ''bezig''

Daarna gaat het over naar: ''Inloggen''

En daarna verdwijnt het gewoon, alsof er niks is gebeurd. 

 

Alvast bedankt,

Stefano

0 Likes
8 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Stefano, 

 

Welk toestel heb je? 

Kun je het proberen als je met een WiFi-netwerk verbonden bent? Geeft het Google-account ook problemen? 

 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Is het opgelost Stefano? 

0 Likes
Jonathan C
Journeyman
Opties

ik heb mijn oude s6 edge een factory reset gedaan nu wilt hij telkens bij het vragen van een samsung account niet verder gaan

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Jonathan C,

 

Ik neem aan dat je het vergrendelscherm bij abnormale fabriekresets bedoelt?

 

Misschien een gekke vraag, maar weet je zeker dat je de juiste inloggegevens van het juiste Samsungaccount gebruikt? Mocht je meerdere Samsungaccounts hebben; het gaat om het account dat je op het moment van je reset op je telefoon had staan.

 

Als je met willekeurige gegevens probeert in te loggen, krijg je dan een andere melding te zien?


kevin-sig
Jonathan C
Journeyman
Opties

Ja dat bedoel ik.... Vóórdat ik dus die fabrieksherstel heb gedaan heb ik eerst gekeken wel Samsung account erop stond en dat was dus de mijne. Maar als je hem je fabrieksherstel wilt doen vraag die om je ww van je Samsung account maar elke x als ik dat deed gebeurde er niks dus heb ik hem via die toetscombinatie (aan/uit knop,volume up en starttoets) maar hersteld en dat lukte dus wel maar nu blijft die maar hangen bij dat scherm hij zegt elke x e-mail of ww combinatie komt niet overeen heb meerdere accounts geprobeerd en van alle weet ik de ww maar er gebeurd niks

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het wachtwoord dat je nodig hebt is het wachtwoord dat je bij eerste installatie telefoon hebt ingesteld. Als je deze niet meer weet is Findmymobile nog een optie, maar alleen als het toestel op de achtergrond nog wel internet heeft.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Remsey
Apprentice
Opties

Zelfde issue hier. Samsung Galaxy S5 ja een oudje maar werkt prima.

Telefoon heeft wifi verbinding na harde reset. Daarna email en ww invullen. Dat werd niet geaccepteerd. Dus ik Samsung account wachtwoord hersteld op de website.

Find my mobile vindt mn toestel niet terwijl hij gewoon in het rijtje staat met IMEI nr. Toestel heeft gewoon internet. Is verbonden. Maar findmymobile vindt hem niet. Het irritante is dat ik hem beloofd heb aan een familielid en ik had hem eerst softwarematig gereset. Toen bleek dat mn gmail gewoon nog mijn eigen mail ophaalde besloot ik de harde reset te doen. Dat heb ik zovaak gedaan zonder problemen. En nu kom ik geen steek verder. Wat kan ik doen? Dit geeft niet veel vertrouwen moet ik zeggen. 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Remsey,

 

Als je je Google- en Samsung account niet hebt ontkoppelt voor de reset, dan wordt het FRP lock geactiveerd.

 

Je kunt dan met het toestel en de aankoopbon en je ID, langs een servicepunt van ons gaan om het toestel te laten flashen. Je kunt ook gebruik maken van onze Ophaalservice, maar daar komen wel kosten bij kijken, aangezien het toestel buiten de fabrieksgarantie valt.

rsz-846676
0 Likes