Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback in december 2017, nog steeds geen geld ontvangen.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2018 01:21 AM)
380 Weergaven
PHDB
First Poster
Opties

Reeds in september 2017 heb ik meegedaan aan de Samsung cashback actie. Een nieuwe s8 met de belofte cashback bij inlevering van een oud toestel. Die actie liep via Samsung, die het uitbesteedde aan het inmiddels failliete TCC. Ik zou de 180 euro na veel moeite in december 2017 krijgen. Door een fout in de administratie van TCC hebben zij een foutief, niet bestaand rekeningnummer overgenomen. Men had 2 cijfers omgedraaid in de reeks. Dit was ik aan het oplossen met TCC, toen ze failliet zijn gegaan...Vervolgens heeft Samsung beloofd het bedrag uit te keren. Nu zijn we mid juli en er is nog steeds niets opgelost. Sterker nog, Samsung heeft een tijd terug gezegd dat TCC het geld overgemaakt zou hebben op de niet bestaande, foutieve rekening. Men kon bij TCC blijkbaar toveren. Mijn toestel is weg en ik heb na een half jaar+ nog steeds geen geld ontvangen op de juiste rekening. Telefoon weg+geen geld= gewoon diefstal.  Ik ben om de week aan het bellen met de klantenservice, die aangeven dat ik het geld 100% ga krijgen, maar er ''geen tijdsplanning aan kunnen koppelen'' met andere woorden ik word aan het lijntje gehouden. Is dit een normale gang van zaken bij Samsung Electronics?

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je een orderID of iets? Dan kan ik het even navragen voor je.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
PHDB
First Poster
Opties

Ik heb de TCC code van de originele cashback: TCC170907190242138

 

0 Likes
PHDB
First Poster
Opties

Persoonlijke Samsung code van mij: 

2813579495

0 Likes
PHDB
First Poster
Opties

Nagevraagd? Na een half jaar (!) wachten raakt mijn geduld op.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi PHDB, bedankt voor alle gegevens. Ik heb het meteen voor je gecontroleerd. Helaas heb ik ook geen ander antwoord. Vanwege het faillisement TCC is er veel fout gegaan en zijn de betaling anders gaan lopen. Jouw registratie is verder volledig goedgekeurd, dus de betaling komt er wel aan. Alleen is er momenteel geen datum die ik kan doorgeven, dus het nieuws is helaas niet heel positief verder. Ik hoop natuurlijk dat de betaling snel wordt overgemaakt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PHDB
First Poster
Opties

Bedankt voor het navragen moderators. Dan gaan we nog even afwachten, maar ik hou de vinger aan de pols de komende tijd. Nog nooit heb ik zo lang moeten wachten op mijn geld, en ik heb het idee dat er niet veel andere zijn van de lichting S8 September 2017 die hun geld nog niet hebben...We gaan het zien

0 Likes