Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel problemen met de Eco bubble 7 kg

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2017 08:28 PM)
38172 Weergaven
Desiree_Braat
First Poster
Opties

Sinds vandaag doet de wasmachine het niet meer. Hij wilt niet centrifugeren. Wanneer de motor begint te "zoemen", dan "schud" de trommel met een soort " bonk"-geluid, waarna de machine weer gaat pompen en vervolgens niets meer doet. Ik kan de trommel handmatig draaien en heb de machine gekalibreerd. Ook hebben we de aandrijfriem gecontroleerd en de aan/afvoer gechecked. Met de app ook nog geprobeerd een smart check uit te voeren maar geeft aan " geen fout"  te hebben.

 

We hebben hem 7 november 2015 online gekocht. Kan er een monteur snel langskomen? Gezien de kersverse gezinsuitbreiding is er hoge nood. 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen Desiree!

 

Welkom op de community en natuurlijk gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! Vertel, jongetje of een meisje? 😁

 

Waarschijnlijk ligt het aan de verkeerde belading, gaat de wasmachine bonken vanaf 9 minuten?

Je kan het beste de was eruit halen en vanaf 0 beginnen.

Hieronder zie je het programma en hoeveel de maximale belading is voor jouw machine.

wasmasjien.PNG

Als je deze hanteert ga ik er van uit dat je verder geen problemen zou moeten ondervinden.

 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat! Let me know.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

88 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen Desiree!

 

Welkom op de community en natuurlijk gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! Vertel, jongetje of een meisje? 😁

 

Waarschijnlijk ligt het aan de verkeerde belading, gaat de wasmachine bonken vanaf 9 minuten?

Je kan het beste de was eruit halen en vanaf 0 beginnen.

Hieronder zie je het programma en hoeveel de maximale belading is voor jouw machine.

wasmasjien.PNG

Als je deze hanteert ga ik er van uit dat je verder geen problemen zou moeten ondervinden.

 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat! Let me know.

rsz-846676
jan316
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Wij hebben ook een ECO BUBBLE een WF71F5E5P4W/EN , maar heb hetzelfde euvel van niet meer draaien tijdens het wasprogramma. Hij gaat eventjes schoksgewijs in beweging, dan hoor je even de kraan lopen en gaat dan weer schokkend bewegen. Wij hebben de machine 24/09/2015 gekocht, dus 2 1/2 maand uit de garantie.

Met de deur open is de trommel gewoon met de hand rond te draaien. we hebben de machine diverse keren gekalibreerd.

Wat kunnen wij doen? Dure reparatie, coulance met gratis nieuwe printplaat of andere machine (ander merk?).

 .....en modelator BruceH, wat bedoel je met: vanaf 0 beginnen?
 
 
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jan316,

 

balen dat je ook met dit probleem kampt. Zoals in mijn vorige bericht aangegeven wordt dit vaak veroorzaakt door verkeerde belading in de machine. Met vanaf 0 beginnen bedoelde ik om de was eruit te halen en te kijken of hij niet te vol zit. Komt er ook een errorcode op het display tevoorschijn?

rsz-846676
0 Likes
Rocco6
First Poster
Opties
Hallo wij kampen met hetzelfde probleem als Jan. Vanaf 0 beginnen heeft geen zin bij ons. Zelfde resultaat. Zelfs met lege machine op kalibreren doet hij niets.
0 Likes
Rocco6
First Poster
Opties
Hallo wij kampen met hetzelfde probleem als Jan. Vanaf 0 beginnen heeft geen zin bij ons. Zelfde resultaat. Zelfs met lege machine op kalibreren doet hij niets. Mvg
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Krijg je iets van een melding te zien, Rocco? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rocco6
First Poster
Opties

Hoi. 

Nee geen enkele foutmelding. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat heb je tot nu toe gedaan om het op te lossen? Dan gaan we geen dubbele dingen proberen namelijk.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rocco6
First Poster
Opties

Filter voor onder in schoongemaakt, kalibreren en andere programma's... Zelfde resultaat. 

0 Likes