Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel problemen met de Eco bubble 7 kg

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2017 08:28 PM)
38338 Weergaven
Desiree_Braat
First Poster
Opties

Sinds vandaag doet de wasmachine het niet meer. Hij wilt niet centrifugeren. Wanneer de motor begint te "zoemen", dan "schud" de trommel met een soort " bonk"-geluid, waarna de machine weer gaat pompen en vervolgens niets meer doet. Ik kan de trommel handmatig draaien en heb de machine gekalibreerd. Ook hebben we de aandrijfriem gecontroleerd en de aan/afvoer gechecked. Met de app ook nog geprobeerd een smart check uit te voeren maar geeft aan " geen fout"  te hebben.

 

We hebben hem 7 november 2015 online gekocht. Kan er een monteur snel langskomen? Gezien de kersverse gezinsuitbreiding is er hoge nood. 

0 Likes
Spring naar oplossing
88 Antwoorden
Rocco6
First Poster
Opties
Bedankt voor je hulp iig
Groet
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Graag gedaan en succes verder! 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TubTub90
First Poster
Opties

Ook hier precies het zelfde probleem machine September 2015 gekocht en in oktober geleverd gekregen. 

0 Likes
Erwin1972
First Poster
Opties

Het zelfde als al eerder in het forum geplaatst is ik heb ook probelemen met de trommel.

Wil niet draaien zodra hij even in het programma zit, als ik de machine op cetrifuge zet dan hapert de machine ook

maar uiteindelijk begint de trommel weer te draaien. wederom in het eco programma helaas ( LEEG) het zelfde probleem.

Ik geef niet zomaar op... maar is er al iemand achter wat het probleem is? Misschien alleen maar een sensor vervangen of iets dergelijks.

0 Likes
Erwin1972
First Poster
Opties
Goedemorgen Nick,
Heeft u helemaal geen contact met u achterban? met andere woorden, er zijn al meerdere mensen met hetzelfde probleem
het lijkt er een beetje op dat het probleem niet door Samsung opgelost gaat worden.
0 Likes
Cama
Journeyman
Opties

Zit met hetzelfde probleem: de trommel draait niet. De ene keer draait hij niet bij kleine was, dan moet ik eerst zwieren op 1 minuut om de deur open te krijgen en dan de hele trommel volsteken en goed kijken dat alles in balanes is. De andere keer draait hij niet bij volle trommel en dan moet ik opnieuw eerst zwieren op 1 minuut om de deur open te krijgen en dan de was opnieuw opstarten met weinig was er in. Heb al verschillende malen de filter uitgekuist. De ondersteuning van Samsung is ook maar naar de handleiding verwijzen en je een monteur laten komen. Ofwel is die printplaat kapot (=sjoemelprintplaten), wat een productiefout is en kosteloos zou moeten hersteld worden ofwel is er iets met de condensator waardoor de motor niet wil draaien.

We overwegen om een Miele te kopen, volgens Test-Aankoop gaan die wel lang mee zonder problemen.

Flessie
First Poster
Opties

Ook wij hebben met onze wasmachine vanaf de 1e dag al problemen. De printplaat was al kapot in de  1e week na aanschaf en onlangs een losse trommel en nu wederom de printplaat waardoor de motor telkens stopt. Daarnaast lijkt het net een vliegtuig  die opstijgt met centrifugeren.

 

Samsung wat gaan jullie aan dit langslepende en dure probleem doen? Extra verzekeren was niet mogelijk vanwege de reparatie binnen een week na aanachaf.

 

Groeten Flessie

0 Likes
WalidHamid
First Poster
Opties

Ook hier precies hetzelfde probleem!

ik heb alles geprobeerd maar de trommel draait gewoon niet 

wat een ellende al 4 dagen niks kunnen wassen.

 

de machine is uit 2015 

een ECO BUBBLE 7.0kg

type: WF70F5E5P4W

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @WalidHamid, wat jammer om te horen! Nu is "alles geprobeerd" een ruim begrip, om zeker te weten dat ik niet met oude info aan kom zetten, kan je voor me samenvatten wat je dan al geprobeerd hebt om het op te lossen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
WalidHamid
First Poster
Opties
met alles geprobeerd bedoel ook echt alles wat hier in dit forum geadviseerd is door de staf van Samsung!

2x broeken van nog geen halve kilo
In alle programma's geprobeerd te wassen en geen ene programma wast volledig in alle gevalen stopt na bepaalde tijd.

Ook heb de wasmachine ruim een uur van de stroom gehaald ook geen resultaat.

bij programmas
Als spoelen en spoelen/centrifugeren stopt ie na 2 tot 3 minuten.

De trommel kan gewoon met hand gedraaid worden geen krakende geluiden!
0 Likes