Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuw melding Google veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2019 07:46 PM)
9113 Weergaven
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Beste,

Op mijn S9 krijg ik de laatste tijd steeds een melding te zien (onder je dropdown menu waar ook de instellingen ed onder staan). 

Strekking:
'Google
Nieuwe melding
Tik hier om Veilige map in te schakelen.'

Waarom krijg ik deze melding te zien en vooral, waarom moet die via mijn veilige map? Telkens als ik de melding dan via de veilige map open is het enkel een weerbericht..

Hoe zet ik dit uit? Vind de melding op zich prima, maar niet via de Veilige map.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Het is inmiddels gefixed!

 

Ga naar Veilige map. Druk rechtsboven op de 3 puntjes.. Kies daar voor 'Instellingen'.

 

In de Instellingen kies voor 'Meldingen en gegevens', dan voor 'App-meldingen'.

Hier stond bij mij 'Google' aangevinkt. Deze uitgevinkt en het is nu al een tijd niet meer voorgekomen.

Je moet het maar ff weten..

Bedankt voor je tijd en meedenken Tim!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@MdeTovenaar ik durf niet precies te zeggen waarom je deze melding krijgt. Kun je een screenshot maken van de melding? Dan kijk ik even met je mee.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Screenshot_20190219-134520_Samsung Experience Home.jpg

 

Hoi Tim, zie dus het gedeelte groen omcirkeld. Als ik dan vanuit die melding naar de veilige map ga krijg ik gewoon Google te zien met de zoekterm 'weerbericht'.

Gr,
Peter

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm.. Kreeg je deze melding ook te zien voordat je de Veilige Map had ingesteld?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Nee, het is iets van de laatste tijd. Ik gebruik de veilige map al langer. 

Ik zal vast iets in de instellingen hebben gewijzigd, maar wat..  
In mijn veilige map staan de volgende apps (die ik overigens niet kan verwijderen):

- Camera
- Keep-notities
- Galerij
- Agenda
- Contacten

- Mijn bestanden

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, heb je de mogelijkheid om de melding "uit te schuiven"? Zie je dan nog aanvullende informatie staan?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Net geprobeerd, maar hij probeert dan meteen naar de veilige map te gaan. Oftewel, vingerscan/cijfercode invoeren.


Hoe is de link ontstaan dat zaken als 'weerbericht' van Google nu ineens via de veilige map geopend moeten worden.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik wil in dit geval graag een meekijkafspraak voor je inplannen, zodat een expert dit van afstand kan bekijken en jou hier verder over kan informeren. Zou je dat willen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MdeTovenaar
Journeyman
Opties

Geen idee hoe dat werkt, maar prima. 

Ben niet altijd in staat zo rap te antwoorden.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Top, gaan we regelen. Stuur mij een privéberichtje met jouw NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Dan ga ik 't in orde maken.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes