op 16-04-2019 07:01 PM
Nadat ik een back-up had gemaakt in de veronderstelling dat er dan ook van alles een back-up gemaakt zou worden, heb ik mijn S9 teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Hierna de SG weer opnieuw geïnstalleerd. Dus ook de gemaakte back-up teruggezet.
Waar eerst – dus VOOR het terug gaan naar de fabrieksinstellingen - door een medewerker van Samsung eerst de juiste instellingen waren aangevinkt, werkte de synchronisatie tussen het EAS-account van Microsoft en de agenda van de S9 echt geweldig. Het evt. ver terugkijken in deze agenda kende geen grenzen. Immers wat op de server staat kan ook getoond worden.
Maar nu er geen spraken meer van.
Wie o wie kan mij helpen, want de medewerkers van Samsung weten het helaas niet.
op 18-04-2019 11:57 AM
23-04-2019 02:02 PM - bewerkt 23-04-2019 02:11 PM
Nick,
Idd, van Tim alleen een mail mogen ontvangen. Hier stond geen oplossing in. Na tweemaal te hebben gebeld met Samsung, heeft een Samsungmedewerker mij terug gebeld, maar er is tot op vandaag de dag GEEN oplossing voor het probleem van het synchroniseren met EAS.
Zoals ik al eerder heb aangegeven heeft het gewerkt , na interventie van een medewerker van Samsung. Echter na het eerst maken van de back-up en hierna terug zetten naar de fabrieksinstellingen en het hierna terugzetten van de back-up, heeft het niet meer gewerkt.
Het is spijtig te noemen dat slechts een eenling binnen Samsung weet hoe de instellingen op mij S9 moeten worden ingesteld, terwijl de anderen dit niet weten. Dit lijkt mij haast Samsung onwaardig.
Groet, Teus
op 24-04-2019 11:00 AM
op 24-04-2019 12:36 PM
Nick,
Idd, het was zo'n afspraak.
Ook gisteren had ik een dergelijke afspraak. Maar ook deze collega had geen oplossing.
Ondertussen krijg ik steeds meer spijt dat ik met Samsung in zee ben gegaan. Hopelijk komt er op korte termijn een definitieve oplossing van jullie kant.
Bedankt voor je berichtje .
Een vriendelijk groet, Teus.
op 25-04-2019 11:23 AM
op 25-04-2019 01:36 PM
Nick,
Net even dit opgevraagd, het kantnummer is 2812556861
Bedankt voor je snelle antwoord. Toch wil ik graag nogmaals wat aanvullen nl, dat ik het Samsung onwaardig vind dat dit reeds langere tijd bekende probleem niet naar behoren door Samsung wordt opgelost.
Op een toestel van OPnePlus van een vriend van mij hebben wij een EAS-acoount aangemaakt en daar werkt het perfect.
Misschien had ik het je al geschreven, met deze info (OnePlus) heb ik spijt dat ik een S9 heb aangeschaft.
Neemt niet weg dat ik juist door jouw reacties weer wat hoop begin te krijgen.
Een vriendelijke groet, Teus.
op 26-04-2019 09:44 AM
op 26-04-2019 10:53 AM
Beste Nick,
Het zou zomaar kunnen dat dit in maart was. Volgens mij was het in het begin van de avond dat hij mij gebeld heeft.
Groet, Teus.
Ps. Je kan mij altijd bellen hoor als daar aanleiding voor is. Dan kan ik het je gemakkelijker uitleggen.
0637006624
op 26-04-2019 11:43 AM