Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2019 12:36 PM)
1095 Weergaven
Rokil
Journeyman
Opties

Is al bekend hoe bixby te verwijderen is? Sinds kort heb ik de S9, maar het uitschakelen van bixby werkt niet.

Zodra ik de bixby-knop aanraak, begint het weer. In de instellingen heb ik de knop al uitgeschakeld, bixby voice uitgezet en bixby home uitgezet, maar de knop blijft werken. Dan heb ik het niet eens over lang ingedrukt houden, maar gewoon kort.

Als ik de S9 in mijn autolader zet, zit die stomme knop precies op de plek waar de telefoon geklemd wordt in de houder. Ik heb dus constant bixby in beeld en kan de S9 dus niet gebruiken in de auto!

Er zijn, voor zover ik heb kunnen vinden, wel mogelijkheden om via rooten de knop uit te zetten, maar gezien mijn ervaringen met Samsung, wil ik de garantie wel in stand houden.

0 Likes
52 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Het is mij inmiddels gelukt om de bixbyknop uit te schakelen. Ik moest eerst in bixby inloggen met mijn Samsung account en de voorwaarden accepteren om de optie uit te kunnen schakelen. 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Nu krijg ik elke keer de melding "tik hier om uw Samsung account te gebruiken". Kan ik die melding uitschakelen zonder daar weer iets anders voor terug te krijgen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Anonymous User Het "hoofdaccount" van je toestel is het Samsung-account. Als je dit dus niet hebt gekoppeld, zul je deze melding blijven krijgen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hoeveel meerwaarde heeft zo'n Samsung account naast het standaard Google account?
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Het Samsung-account is logischerwijs het hoofdaccount op jouw Samsung-toestel. Hiermee kun je bijvoorbeeld alle standaard dingen zoals Find My Mobile en alle standaardapps aan linken. Verder synchroniseert 't met o.a. foto's, zodat je deze altijd veilig hebt staan. Ik snap dat je er misschien geen gebruik van wilt maken, maar dat is natuurlijk je eigen keuze. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Duidelijk antwoord @Tim.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Is er een manier om het geluid van die super irritante Samsung account melding uit te schakelen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat voor melding krijg je precies, Gouwepeer?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb vorige week de voorwaarden voor het Samsung account maar geaccepteerd, ondanks dat ik het niet eens was met alle voorwaarden. Die irritante meldingen zijn nu gelukkig weg.

Inmiddels wel een update gehad (Android pie met one ui) maar dat ziet er in eerste instantie verschrikkelijk uit. Mogelijk went dit nog, maar zijn er opties om het oude uiterlijk terug te krijgen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Instellingen > Achtergronden en Thema's. Ik heb nachtstand ook aan dan is alles mooi donker i.p.v. wit!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes