Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 11:18 AM)
8933 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
Geert_22
First Poster
Opties
ik heb hetzelfde probleem met mijn Galaxy S10 Prism Black
0 Likes
Chell86
First Poster
Opties

Ik kom niet eens verder dan mijn adres invullen en daarna doet de site niks meer..

MK
0 Likes
Acronym__
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, een collega zei dat het misschien zo is omdat de earbuds nog niet zijn uitgebracht.

Bol.com verkoopt deze namelijk pas vanaf 23-03-2019

https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy-buds-white/9200000106236520/

 

Momenteel zit ik nog in de wachtrij aan de telefoon, mocht er iets uitkomen zal ik het posten

0 Likes
Acronym__
Apprentice
Opties
En toen werd de verbinding stil na 7 min :')
Misschien is het bandje op na deze tijd?
Chell86
First Poster
Opties

Als dat de reden blijkt te zijn, dan had het toch beter geweest dat dat er direct bij vermeld werd. Nu zullen er een hoop vragen, maar vooral irritaties zijn omdat het mensen niet lukt nu.

MK
0 Likes
Acronym__
Apprentice
Opties
Okay, net met ze aan de telefoon gezeten.
Blijkbaar gaat er ergens iets mis, mijn EAN code en winkel kwam gewoon in aanmerking van de promo.

Ik heb van Samsung mijn klantennummer gekregen.
Nu moet ik een screenshot van de melding, samen met mijn klantennummer sturen naar hun Facebook Messenger:
https://www.messenger.com/t/SamsungNederland

Het bandje houdt trouwens inderdaad op na 7 min, maar na minuut 8 werd er gewoon opgenomen.
0 Likes
Sherandsosa
Student
Opties

Ik heb ditzelfde probleem terwijl ik de telefoon al op 22-02-2019 heb besteld!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Waar gaat het fout, welke melding krijgen jullie precies, wat zijn jullie EAN-codes en bij welke winkel hebben jullie het toestel aangeschaft? We zijn er mee bezig, want we krijgen inderdaad meer meldingen binnen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Chell86
First Poster
Opties

En hoe komen we aan ons klantnummer? Iedereen massaal bellen naar Samsung?

Bij mij blijft de site helaas vastlopen met invullen

MK
0 Likes