Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Microfoon S10 werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2019 02:32 PM)
12177 Weergaven
Snuit
Student
Opties

Ik heb sinds begin dit jaar de Samsung S10 en sinds 2 weken werkt mijn microfoon niet meer goed. Als ik bel hoort de ander mij heel ver weg en hapert dan. Ik versta de ander wel prima.  Wat kan ik hieraan doen?

 

Groetjes Sandra 

0 Likes
30 Antwoorden
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Welkom op de Community @Snuit. Goed dat je aan de bel trekt :smiling-face:

Dit kan flauw zijn maar heb je de volgende test al uitgevoerd:
1: Open de Samsung Members App (Download deze als je het niet hebt)
2: Ga naar Get Help -> Interactive checks en selecteer Microphone.
3: Sta het doe dat de app opnames maakt.
4: Neem iets op en luister het terug, dit is de daadwerkelijke kwaliteit van je microfoon.

Indien dit slecht is dan ben ik bang dat het een gevalletje garantie kan worden, als dit wel goed werkt dan kan er meer aan de hand zijn (Zoals bijvoorbeeld een Telekom provider die hun zaakjes niet goed op orde heeft).

Kan je mij het resultaat laten weten? :smiling-face:
Snuit
Student
Opties
Helaas is het dit niet het geluid is goed hoorbaar.
Wat kan ik nu het beste doen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De microfoon werkt dus wel goed als je de test uitvoert in de Samsung Members app? 

rsz-846676
0 Likes
Snuit
Student
Opties
Ja dat werkt gewoon hoorde mijzelf duidelijk terug bij het afspelen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

En als je belt in de Veilige Modus, hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes
Snuit
Student
Opties
In de veilige modes werkt het bellen weer zoals het moet. Enige nadeel dat ik in deze stand niet kan appen. Hoe weet ik nu welke app dit probleem veroorzaakt?
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Dat is heel lastig om uit te zoeken. Je kan alle apps een voor een disablen/verwijderen en testen of het effect heeft maar dat is natuurlijk niet te doen. Wat ook kan is een factory reset uitvoeren zonder een backup terug te zetten en dan zou het gewoon weer "normaal" moeten werken. Ik denk dat het laatste de makkelijkste optie is. Dat gezegd te hebben, ik zou wel een dag of twee wachten om te kijken of iemand anders een beter idee heeft gezien de impact.
SamuelPDF799
Student
Opties

Ik heb ook de S10 en heb precies hetzelfde probleem! Welke provider heb je? Het ligt aan de telefoon zelf, want ik heb al eerder contact opgenomen met samsung en die zeiden dat ik mn telefoon eens op veilige modus moest opstarten(alle apps staan dan uitgeschakeld). Dit heb ik gedaan en toen kon de persoon waarmee ik belde mij duidelijk verstaan. Ik denk zelf dat het aan bixby ligt..

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hi @SamuelPDF799 Welkom op de Community! Als het geluid in de veilige modus wel goed is, ligt het niet aan je toestel. Het geluid wordt dan verstoort door een gedownloade app. Als je het prettig vindt, kunnen we een afspraak inplannen, waarbij we op afstand met je meekijken. Vaak kunnen we de app wel onderscheppen. 


---------
Signature-S21-2
0 Likes