Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Glow skin unlock fortnite

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2019 11:24 AM)
341 Weergaven
N3TMASK
First Poster
Opties

Ik graag de glow skin unlocken in fortnite, maar elke keer wanneer ik mijn creditcard/deptcard wil registreren in te galaxy store.
Zegt het elke keer "Kan registratie niet voltooien" ivm met "om mij te beschermen tegen fraude"

ik probeer dit nou al een paar dagen om mijn credit-/dept card te registreren

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @N3TMASK,

 

Wat irritant dat je kaart geweigerd wordt ter bescherming van fraude.

 

Misschien een rare vraag van me, maar doet je creditcard het wel, of kan het zijn dat deze geblokkeerd is? En heb je alle gegevens (tenaamstelling, CVV/CVC, verloopdatum, etc.) juist ingevoerd? Als Samsung teruggekoppeld krijgt dat bepaalde gegevens niet kloppen, wordt de koppeling geblokkeerd. Tot slot: in het geval van een debit of prepaid creditcard: staat er voldoende saldo op om de koppeling te voltooien? Er moet een minimaal bedrag van 15 cent opstaan als verificatie dat de kaart ook daadwerkelijk gebruikt kan worden. Dit bedrag wordt door Samsung gereserveerd, maar niet geclaimd en staat dus na de wachtperiode gewoon nog op je kaart.

 

Zou je anders eens een schermafbeelding kunnen posten met de exacte foutmelding die je krijgt? Vergeet niet eventuele persoonlijke gegevens die zichtbaar kunnen zijn met het fotobewerkingsprogramma weg te halen voordat je deze post!


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @N3TMASK,

 

Wat irritant dat je kaart geweigerd wordt ter bescherming van fraude.

 

Misschien een rare vraag van me, maar doet je creditcard het wel, of kan het zijn dat deze geblokkeerd is? En heb je alle gegevens (tenaamstelling, CVV/CVC, verloopdatum, etc.) juist ingevoerd? Als Samsung teruggekoppeld krijgt dat bepaalde gegevens niet kloppen, wordt de koppeling geblokkeerd. Tot slot: in het geval van een debit of prepaid creditcard: staat er voldoende saldo op om de koppeling te voltooien? Er moet een minimaal bedrag van 15 cent opstaan als verificatie dat de kaart ook daadwerkelijk gebruikt kan worden. Dit bedrag wordt door Samsung gereserveerd, maar niet geclaimd en staat dus na de wachtperiode gewoon nog op je kaart.

 

Zou je anders eens een schermafbeelding kunnen posten met de exacte foutmelding die je krijgt? Vergeet niet eventuele persoonlijke gegevens die zichtbaar kunnen zijn met het fotobewerkingsprogramma weg te halen voordat je deze post!


kevin-sig
0 Likes
N3TMASK
First Poster
Opties

het werd niet geaccepteerd omdat mijn samsung account niet gelijk was aan mijn creditcard account

 

Graag gedaan dat u hulp aan bood

0 Likes