Sinds de April update is mijn volume inconsistent wanneer ik media afspeel. Ik heb gemerkt dat het dit doet op specifieke punten in een nummer... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Sinds de April update is mijn volume inconsistent wanneer ik media afspeel. Ik heb gemerkt dat het dit doet op specifieke punten in een nummer... Bekijk bericht |
Plotseling springt mijn nieuwe S10e (2 dagen) op zwart scherm. Hij flikkerde eerst een beetje bij bepaalde apps. Hij is op geen mogelijkheid aan de... Bekijk bericht Vervelend om te lezen 😞 Dan kun je hem aanmelden ter reparatie of, aangezien je je toestel pas zo k... Bekijk bericht |
Hoi, Ik heb mijn Galaxy S10 ongeveer 3,5 maand in gebruik. Wat mij opviel is dat batterij snel leegraakt. De eerste dagen was ik bezig met... Bekijk bericht @Laila657 Hier heb je nog meer tips https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S20-S20-S20-Ultra/Gal... Bekijk bericht |
Hi! Ik heb nu 1.5 jaar de Samsung s9 en het toestel is halverwege de dag vaak leeg. De instelling staan al op gemiddelde spaarstand. Wat... Bekijk bericht Helder! Startpagina OneUI gebruikt verreweg de meeste stroom, en dat is niet de bedoeling. Kun je ee... Bekijk bericht |
Ik wil een oude hartloopband van garmin (HRM1G) koppelen aan mijn samsung s9, helaas lukt mij dat niet. Via bluetooth wordt deze niet... Bekijk bericht Hoi @Josmol, Dat is zo te zien een ANT+ hartslagsensor en dus geen Bluetooth apparaat. Het is dus te... Bekijk bericht |
De S10 Lite zou maandelijks de nieuwe sercurity patch krijgen.... Mijn S10 Lite loopt erg achter, patch is nog van februari, dit is geen stijl... Bekijk bericht Dus ik kan niets anders doen dan afwachten.... Samsung moet gewoon met de update komen, ik heb de la... Bekijk bericht |
Net overgestapt van de S9 naar de S10. Echter in de gallerij op de S10 is het niet meer mogelijk de albumvolgorde te wijzigen met de... Bekijk bericht |
Wie vind het normaal dat je door Dynafix zo onbehoorlijk behandeld wordt? Als je een telefoon aanmeld voor reparatie dan wordt hij snel en netjes... Bekijk bericht |
Ik heb in Samsung mail zelf mappen aangemaakt. Daarin al een paar maanden mail gezet. Nu ga ik vanmorgen naar die mappen veeg naar beneden om te... Bekijk bericht Ai, dat is niet best Astrid. Vind je de mails nog wel terug met de zoekfunctie? En welke mailprovide... Bekijk bericht |
Beste, Na mijn bericht van 23-11-19 kom ik toch nog een keer terug met de vraag waarom Bixby opnieuw de beschikbare update op mijn S10 niet... Bekijk bericht Er staat idd beheerderssoftware (bedrijfsportal) op. Ik neem eerst contact op met de servicedesk. Mi... Bekijk bericht |
kan ik op deze website mijn toestel registreren op mijn account ? Bekijk bericht ik ben al voor de 3ekeer aan het proberen om mijn toestel te registeren maar krijg elke keer een mai... Bekijk bericht |
met mijn s9 heb ik de laatste tijd dat mijn apps vastlopen en opeens afgesloten worden. ik heb de telefoon al 1 keer gereset en het werktte toen... Bekijk bericht Hi @romydebie, Heb je na de reset alle apps weer geinstalleerd? Het kan zijn dat het probleem wordt ... Bekijk bericht |
Hey Ik heb een maand geleden de normale Galaxy S20 gekocht. Ik heb nooit een lange Screen On Time gehad. Altijd rond de 3 uur. Op internet lees... Bekijk bericht Hi @voogie Deel even een screenshot van het batterijverbruik bij Instellingen -> Apparaatonderhoud -... Bekijk bericht |
beste, ik heb sinds 2 weken de samsung s20 plus en nou is me opgevallen dat ik op het scherm thv van de bixby toets enkele verkleuringen in het... Bekijk bericht |
Een aantal maanden terug, vond ik op wonderbaarlijke wijze uit (per stom toeval dus), dat het formaat van de popup bovenin het scherm bij inkomende... Bekijk bericht Hi @SandDunes, Welkom op de Community! Ik vond het volgende, op de UK Community: After reviewing the... Bekijk bericht |
Misschien niet de goeie plek... kan de telefoonapp van Samsung telefoonnummers blokkeren met een 'joker'. Dus: alle telefoonnummer die... Bekijk bericht |
Plotseling kan ik mijn edge screen niet meer openen (swipen). Alles staat "gewoon" aan. Er is niets veranderdd tov gisteren. Hoe krijg ik... Bekijk bericht Kijk eens in de Galaxy store en controleer op updates. Anders even bij instellingen > Apps > 3 bolle... Bekijk bericht |
Ik heb een probleem met mijn Samsung S10. Onlangs speelde ik met mijn telefoon en zag ik alle opties die het me kon geven in de instellingen.... Bekijk bericht @Josef123456 En is je probleem opgelost? Werkt je telefoon weer zoals die hoort? Bekijk bericht |
Je zou zeggen dat het lijkt alsof de foto's in de Cloud staan. Als je erop klikt dan gebeurd er niks... Bekijk bericht |
Hallo allemaal. Wanneer komt de update uit van april 2020? Ik draai momenteel deze versie zie bijlage foto. Na wat problemen... Bekijk bericht Jazeker blijf je ze ontvangen alleen op basis van wat België/Luxemburg uitbrengt. AZERTY heeft niks ... Bekijk bericht |