Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds en omgevingsgeluid valt steeds uit

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2019 11:28 AM)
1670 Weergaven
Yusuf66
Explorer
Opties

Hallo,

 

Sinds kort mijn Buds binnengehad en werkt prima, alleen valt de omgevingsgeluid optie steeds uit. Iemand hier ook last van?

 

 

Mvg,
Yusuf

- Sinds Galaxy S1
0 Likes
13 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hey! Kun je iets meer toelichten wat je precies ervaart? 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
cossack42
First Poster
Opties

Hallo,

 

Ik heb het zelfde probleem. Ik heb zelf de iconX gehad en daar werkt de omgevingsgeluid vele malen beter. Degene die naast me zit moet echt schreeuwen wil ik die gene horen. In principe hoor ik ze dan gewoon normaal ipv de functie omgevingsgeluid.  Ik heb een vriend die ook de galaxy buds heeft. Bij hem gaat het wel iets beter. Ik vind ze erg fancy maar waardeloos dat het niet goed werkt. Hebben jullie een fix hiervoor?

 

De buds zitten netjes in mn oor met de kleinste rubbers en de accu zit altijd boven de 20%. Ik maak de rubbers ook altijd netjes schoon.

 

Groetjes,

 

Sefa.

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Er wordt een update uitgerold voor het omgevingsgeluid van de Buds 😉 Ik raad jullie aan dit in de gaten te houden op je telefoon.


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Stevie86
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, ondanks de update.

De functie omgevingsgeluid bij de instellingen springt vanzelf ietdere keer op uit, terwijl ik deze telkens op aan zet.

 

0 Likes
Eric_K
Apprentice
Opties

Ja, hier ook. Laatste update geïnstalleerd maar als ik omgevingsgeluid aan zet, is het binnen 1 minuut weer uit. Gaat soms gepaard met het "koppelgeluid" in 1 van de oortjes, maar lang niet altijd. Dat koppelgeluid is ook vreemd natuurlijk want de buds zitten stevig in mijn oren. Daarnaast is het sowieso mega irritant dat steeds als je een of beide buds uit je oor haalt, het omgevingsgeluid weer uit staat. 

0 Likes
cossack42
First Poster
Opties

ik heb door de galaxy buds allemaal wondjes in m'n oren gekregen, wat momenteel is genezen door vaak wassen etc. gelukkig heb ik een oplossing gevonden  ik had namelijk ook dat telkens mijn muziek op pauze ging of dat koppelgeluid te horen kreeg wat erg vreemd is. ik heb de airpods 2 aangeschaft en mijn galaxy buds verkocht. al mijn problemen zijn nu verholpen, wat wel ontbreekt bij de airpods 2 is de omgevingsgeluid. 

0 Likes
Sanderkamies
First Poster
Opties

Is hier al een oplossing voor? Ik ervaar hetzelfde probleem.. hij schakelt omgevingsgeluid steeds uit zichzelf uit.. heb de app opnieuw gedownload, oortjes gereset etc. Niks schijnt te werken? Samsung doe hier wat aan!

0 Likes
Eric_K
Apprentice
Opties

Ik ben van het probleem af. Het bleek dat ik de buds niet goed in mijn oren deed. Als de buds niet (goed) in het oor zitten, valt het omgevingsgeluid uit. Nadat ik de buds indoe, draai ik de rechter bud iets rechtsom, en de linke linksom. Het "vleugeltje" op de bud glijdt dan in een soort van plooi in je oorschelp waardoor het ding als het ware vergrendelt. Ik ontdekte dit voor een spiegel. Misschien is dat bij jou de oplossing. Dat vleugeltje moet dus niet te zien zijn. Blijft het onhandig dat dat omgevingsgeluid steeds uitschakelt als je de oortjes uitdoet. Mag van mij ingeschakeld blijven (of geef gebruiker de keuze om het al dan niet steeds vanzelf weer in te schakelen) 

Julie12
First Poster
Opties
Ik krijg 2 biebjes te horen wanneer in het omgevingsgeluid wil inschakelen. Sinds de nieuwste update gaat het niet meer aan.
0 Likes