Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

geen bas geluid met soundbar HW-n950

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2019 04:41 PM)
765 Weergaven
rambo62
Apprentice
Opties

Ik heb de soundbar HW-n950 aangesloten via ARC aansluiting met HDMI 2.0 kabel van ru connected met mijn LG tv oled55c8pla. Ik krijg goed tv geluid echter zonder bas. subwoofer geeft constant blauw lampje (er is verbinding).

tv is met CI+ van Ziggo.

iemand een idee

0 Likes
11 Antwoorden
Leike
Explorer
Opties

Screenshot_20190128-151904_SmartThings.jpg

Oplossing: Heb ontdekt dat als je met smartthings je muziek (EQ) regelt soms de bas en achterluidsprekers het volume niet meer halen. Bij mij op geavanceerd geklikt en de equalizer op custom gezet en zelf ingeregeld dit opgeslagen en hop alle volume weer daar. !!!!!! Nu alleen de HDMi ARC aan de gang krijgen.!!!!!

0 Likes
MarcelvdZandt
Explorer
Opties

Hallo Leike.

Het is niet helemaal  zoals jij het omschrijft: 

1) het probleem van geen geluid via schterspeakers geld alleen bij 2.0 stereo muziek in de modus "smart" en " standard". En bij de modus " surround" wordt het geluid veel te zwak weergegeven.

 

2) de equalizer werkt uitsluitend op de geluidsinstellingen "smart" en "standard" 

 

3) als de sound bar is ingesteld  op “Surround”  switched de soundbar automatisch naar “standard” of “smart” zodra je Naar equalizer switched .

 

4) de vraag van mij en de meeste gebruikers ook in de U.S.A. Is dan ook om een functie 4.0 stereo toe te voegen zodat normale 2.0 stereo geproduceerd door CD, Spotify, YouTube en dergelijke gelijkwaardig (en instelbaar) ook over de achterspeakers weergegeven kunnen worden zoals Sonos en Heos dat bijvoorbeeld kunnen. Vanzelf sprekend moet dan ook de subwoofer mee kunnen doen (4.1)

0 Likes