Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiadomości SMS, łączność Galaxy active 2 44mm

(Temat utworzony: 16-02-2020 04:12 PM)
2219 Wyświetlenia
papryka93
Student
Opcje

Cześć wszystkim, jestem totalnym laikiem w kwestii smartwatchy, a mam od wczoraj dlatego proszę o pomoc. Niepokoją mnie 3 sprawy. Pierwsza to brak aplikacji WIADOMOŚCI w rozumieniu smsy. Mogę owszem w kontaktach wybrać i wysłać SMS, ale nie mam tej osobnej apki żeby móc np. czytać historię sms z telefonu (oppo a9 2020). Widziałam na różnych zrzutach ekranu w internecie czy mobilnej instrukcji obsługi, że coś takiego jest (niebieska chmurka z 3 kropkami). Druga sprawa to wprowadzanie głosowe tekstu po polsku, nie jest obsługiwane np. właśnie w smsach. Nie da się tego obejść? I trzecia kwestia mimo połączenia z siecią wifi i stałym połączeniu z telefonem, zegarek wyświetla komunikat "połącz z siecią i spróbuj ponownie" np. podczas wejscia w ikonkę Galaxy store. Jest jakiś wyjście żeby łączył się normalnie? 

Z góry dziękuję i pozdrawiam 😉

0 Like
9 Odpowiedzi
Pablozaba
Navigator
Opcje

Ogólnie telefon może nie być 100% kompatybilny z twoim telefonem.Uslugi SMS napewno funkcjonują z telefonem samsung .

0 Like
papryka93
Student
Opcje

😞 dzięki za odp

0 Like
PrzemekM
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@papryka93  No właśnie pytanie brzmi z jakim telefonem jest sparowany zegarek. 

0 Like
Pablozaba
Navigator
Opcje

Napisane że oppo a9 

Szewcu72
MegaStar
Opcje

@Pablozaba OPPO to właśnie powód twoich problemów, opisane problemy nie występują w przypadku telefonów Samsung i niektórych urządzeń innych marek.

Jeśli moja odpowiedź była pomocna, kliknij LIKE lub ZAAKCEPTUJ JAKO ROZWIĄZANIE.
0 Like
Fio07
Student
Opcje

Witam mam pytanie czy w Galaxy active2 jest możliwość odposywania na wiadomości SMS lub messenger? Na ta chwile mam iphona i nie mogę znaleźć tej funkcji czy parując go z telefonem samsung będę mieć taka możliwość ??

0 Like
PrzemekM