Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontroler mediów samsung watch 4

(Temat utworzony: 20-09-2021 10:27 AM)
2648 Wyświetlenia
QatrinP
Apprentice
Opcje
Witam was.
Od kilku dni użytkuje watch 4 40mm. Ponieważ bateria I tak nie należy to najlepszych, postanowiłam aby filmy czy muzyka odtwarzane z telefonu nie były odtwarzane na zegarku. Nadmienię, że w ustawieniach zegarka wyłączyłam "pokaż funkcje sterowania multimediami" a gdy odtwarzam np youtube to niebieska nutka na dole widnieje. Wyłączyłam też odtwarzanie w tle i dalej to samo. Jestem totalnym nowicjuszem, poproszę o pomoc 
25 Odpowiedzi
kamil40013
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@QatrinP, Opcja "Pokaż funkcje sterowania multimediami" odpowiada za automatyczne pojawienie się panelu sterowania po rozpoczęciu odtwarzania multimediów. Jeśli chodzi o niebieską ikonę nutki na dole, to nie ma możliwości jej wyłączenia lub edycji. Co ciekawe w poprzednich modelach można było całkowicie wyłączyć ikonę pojawiającą się na dole tarczy, a także zmienić  jej położenie. Niestety w Watch 4 nie widzę takich opcji.

Screenshot_20210920-105852_Galaxy Watch3 PlugIn.jpg

QatrinP
Apprentice
Opcje
Bardzo szkoda, bo nie dość że bateria I tak nie jest za fantastyczna to jednak działanie w tle troche zjada baterii 😞
0 Like
QatrinP
Apprentice
Opcje
Jak to zrobić?
0 Like
kamil40013
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@QatrinP, Usunąłem swoją poprzednią wypowiedź, ponieważ okazało się, że opisany w niej sposób nie działa. Na ten moment nie widzę innego rozwiązania.

0 Like
QatrinP
Apprentice
Opcje
Nawet w instrukcji obsługi jest, jeśli chcesz włączyć... ja nie chce a i tak się włącza 🤣Screenshot_20210920-120657_Galaxy Watch4 Plugin.jpg
0 Like
kamil40013
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@QatrinP, Na tym zrzucie ekranu dalej chodzi o automatyczne pojawianie się panelu z przyciskami do sterowania po rozpoczęciu odtwarzania. Czyli jest to, to co opisałem w pierwszej odpowiedzi.