Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp en Whatsapp Business berichten ontvangen op Smart Watch 7

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2024 09:48 PM)
614 Weergaven
corne422
Student
Opties

Is het mogelijk om van Whatsapp en Whatsapp Business de berichten te ontvangen op de Smart Watch 7.

Ik heb nu Whatsapp geinstalleerd op mijn Watch 7 en ontvang ook de berichten, maar kan ik ze ook beide installeren en ontvangen. Op mijn S21 ultra telefoon heb ik die beide geinstalleerd om dat er een dual sim inzit voor prive en werk.

Weet of kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is.

Gr Corné

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Corné,

Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat je jouw Watch7 ook voor jouw werk wilt gebruiken. Op het moment is het niet mogelijk om WatchApp Business te koppelen aan de Watch7. We hopen dat er in de toekomst hier verandering in komt en dat je nog van jouw Watch7 kan genieten. Je kan kan ons gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Corné,

Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat je jouw Watch7 ook voor jouw werk wilt gebruiken. Op het moment is het niet mogelijk om WatchApp Business te koppelen aan de Watch7. We hopen dat er in de toekomst hier verandering in komt en dat je nog van jouw Watch7 kan genieten. Je kan kan ons gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
corne422
Student
Opties
Bedankt voor de informatie dat weet ik dat hoef ik niet meer te zoeken. 👍🏻
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Corné,

Ik wens je nog veel plezier met jouw Watch7! Je kan ons altijd weer een bericht sturen als je nog vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
DoenjaM
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem.  Ik gebruik uitsluitend whatsapp business en krijg dus nu op mn watch7 geen meldingen van berichten.  Mijn watch4 kon dit wel.  Dan moet een veel recentere watch dit toch ook kunnen?  Anders heb ik een downgrade gedaan ipv een upgrade 😱

0 Likes
Clau588
First Poster
Opties
😮 hoe is het mogelijk? Wat heb ik dan aan de Watch 7??
0 Likes
Bernadet87
First Poster
Opties
Hier ook. Ik heb juist een watch7 gekocht met koppeling op mijn werktelefoon. Anders had ik hem op mijn privetelefoon gekoppeld. Wat pokkezooi zeg 😮
0 Likes