op 27-12-2024 09:48 PM
Is het mogelijk om van Whatsapp en Whatsapp Business de berichten te ontvangen op de Smart Watch 7.
Ik heb nu Whatsapp geinstalleerd op mijn Watch 7 en ontvang ook de berichten, maar kan ik ze ook beide installeren en ontvangen. Op mijn S21 ultra telefoon heb ik die beide geinstalleerd om dat er een dual sim inzit voor prive en werk.
Weet of kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is.
Gr Corné
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-01-2025 09:27 AM
Hallo Corné,
Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat je jouw Watch7 ook voor jouw werk wilt gebruiken. Op het moment is het niet mogelijk om WatchApp Business te koppelen aan de Watch7. We hopen dat er in de toekomst hier verandering in komt en dat je nog van jouw Watch7 kan genieten. Je kan kan ons gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay
op 07-01-2025 09:27 AM
Hallo Corné,
Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat je jouw Watch7 ook voor jouw werk wilt gebruiken. Op het moment is het niet mogelijk om WatchApp Business te koppelen aan de Watch7. We hopen dat er in de toekomst hier verandering in komt en dat je nog van jouw Watch7 kan genieten. Je kan kan ons gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay
op 07-01-2025 10:03 AM
op 08-01-2025 09:10 AM
op 07-02-2025 01:01 AM
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik uitsluitend whatsapp business en krijg dus nu op mn watch7 geen meldingen van berichten. Mijn watch4 kon dit wel. Dan moet een veel recentere watch dit toch ook kunnen? Anders heb ik een downgrade gedaan ipv een upgrade 😱
op 24-03-2025 10:30 PM
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden